ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën

Sterke service begint achter de schermen

DSC03752
Sterke service begint bij tevreden medewerkers. Als teams soepel kunnen werken met slimme tools en heldere processen, profiteren klanten daar direct van. Acorel versterkt de Employee Experience met intuïtieve technologie, zodat medewerkers sneller, persoonlijker en effectiever kunnen helpen, voor betere klantinteracties, hogere tevredenheid en aantoonbaar sterkere resultaten.
Lees meer

Als expert in Employee Experience helpen we jou bij diverse uitdagingen

  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn

    Challenge
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop

    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Challenge
    DSC03431

    Medewerkers optimaal ondersteunen

    En daar zit de echte uitdaging. Want hoe kun je nou verwachten dat medewerkers klanten écht goed bedienen als ze zelf aan de achterkant vastlopen? Dat is niet alleen frustrerend voor je medewerkers zelf, maar zal uiteindelijk ook een negatieve impact hebben op de klantbeleving. Want er is geen klant te vinden die staat te springen als ze langer moeten wachten, niet herkend worden, verkeerde informatie krijgen of telkens hun verhaal opnieuw moeten doen.

    Precies daar ligt de kracht van Employee Experience: medewerkers ondersteunen met intuïtieve tools vol gebruiksgemak, slimme processen en relevante informatie, precies op het juiste moment. Geen eindeloos zoekwerk, maar meteen de juiste antwoorden. Geen frustratie met complexe systemen, maar technologie die écht ondersteunt. Want alleen als medewerkers soepel kunnen werken, kunnen ze klanten de ervaring bieden die ze verwachten.

    Positieve klantervaringen beginnen bij sterke teams

    Als je medewerkers hun werk goed kunnen doen met de juiste technologie, merkt je klant dat meteen: niet alleen snelle service, maar bijvoorbeeld ook relevante aanbevelingen in e-commerce, persoonlijke interacties in sales en doordachte campagnes in marketing. 

    Dat is in theorie eigenlijk heel simpel - maar in de praktijk vaak nog niet vanzelfsprekend. Zonder de juiste systemen, duidelijke processen en toegang tot relevante informatie wordt het voor die medewerkers onnodig lastig om klanten goed te helpen.

    DSC03284
    K0204774

    Van sterke EX naar optimale CX

    Of het nu gaat om een servicemedewerker die snel een oplossing vindt, een marketeer die data slim benut of een salesmanager die altijd de juiste klantinformatie bij de hand heeft; een soeple EX zorgt ervoor dat iedereen in de organisatie moeiteloos levert wat klanten verwachten. Niet omdat technologie leidend is, maar omdat het hun werk makkelijker maakt - en leuker! 

    En dat merk je meteen: betere klantinteracties, hogere klanttevredenheid, meer loyaliteit en uiteindelijk ook betere resultaten. Want een sterke EX is geen doel op zich, maar de sleutel tot een optimale CX. Acorel gelooft dat technologie medewerkers moet ondersteunen in het doen waar ze goed in zijn: klanten helpen. En dan volgt die positieve klantervaring vanzelf!

    Duik dieper in het belang van Customer Data

    • Wat is het belang van een klantdatastrategie?
    • Leer van bedrijven als Shimano, Fabory, Asics, en Royal Swinkels
    • Hoe bepaal je de eerste stap in dit domein?
    Customer data

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels