ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Hoe kan ik de volgende stap maken met onze huidige e-commerce oplossing richting composable commerce?

     

    Een organisatie die momenteel werkt met een monolithisch e-commerce platform en de volgende stap wil zetten richting composable commerce, staat voor de uitdaging om meer flexibiliteit, schaalbaarheid en wendbaarheid te realiseren zonder direct afscheid te nemen van de bestaande oplossing.


    Monolithische platforms bieden vaak een alles-in-één e-commerce oplossing, maar kunnen beperkingen opleggen aan innovatie en maatwerk doordat functionaliteiten sterk verweven en complex zijn. 


    De overgang naar composable commerce vraagt daarom om een gefaseerde aanpak waarbij de organisatie geleidelijk overstapt op een modulair ecosysteem waarin best-of-breed oplossingen worden gecombineerd.


    Een eerste stap in deze transitie is het identificeren van de belangrijkste knelpunten in de huidige monolithische oplossing en bepalen welke onderdelen als eerste losgekoppeld kunnen worden. 


    Door bijvoorbeeld onderdelen als het CMS, het PIM systeem, de search engine en/of prijsberekening als aparte componenten te implementeren, kan de organisatie al stap voor stap profiteren van de voordelen van composable commerce. Zo kan de organisatie stap voor stap migreren zonder grote verstoringen in de klantreis of bedrijfsvoering.


    Daarnaast is het essentieel om te investeren in een flexibele architectuur, zoals een headless front-end en een orchestration laag, zodat de front-end gebruikerservaring onafhankelijk wordt van de backend en makkelijker aangepast kan worden aan nieuwe eisen. 


    Door stapsgewijs composable componenten te implementeren, kan de organisatie haar e-commerce landschap toekomstbestendig maken en profiteren van de schaalbaarheid en innovatiekracht van composable commerce, terwijl de bestaande monolithische oplossing blijft functioneren en stapsgewijs transformeert naar een commerce core.

     

    Ontdek onze E-commerce oplossing

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels