ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Inzichten
  • Wholesale Commerce Accelerator

    Een best practices implementatie van SAP Commerce Cloud door Acorel in 16 weken, specifiek voor een groothandel.

    Snelle en krachtige e-commerce voor groothandels

    Als groothandel wil je je klanten snel en eenvoudig bedienen via digitale kanalen. De Wholesale Commerce Accelerator van Acorel helpt je daarbij. In slechts 16 weken implementeer je SAP Commerce Cloud – inclusief een volledig ingericht platform, gebaseerd op bewezen best practices uit de markt.

     

    Deze aanpak is speciaal ontwikkeld voor groothandels die actief zijn in de non-foodsector, zoals bouwmaterialen, machines, elektronica of consumentenartikelen. Met deze accelerator krijg je een solide basis om klantgericht te verkopen en je e-commerce naar het volgende niveau te brengen.

     

    Verhoog omzet en klanttevredenheid

    De Wholesale Commerce Accelerator is ontwikkeld met één doel: jou helpen om sneller waarde te creëren. Door te investeren in een gepersonaliseerde koopervaring bied je klanten precies wat ze nodig hebben – op het juiste moment en via het juiste kanaal. Van accurate productinformatie tot selfservice via klantportalen: dit pakket is ontworpen om het maximale uit SAP Commerce Cloud te halen.

     

    E-commerce afgestemd op de groothandel

    Groothandels beschikken over een breed en diep assortiment, vaak met complexe productdata. Dat vraagt om een platform dat deze complexiteit aankan én het eenvoudig maakt voor klanten om de juiste producten te vinden. Waar voorheen persoonlijk contact leidend was in het verkoopproces, zien we nu dat klanten steeds vaker online oriënteren en bestellen.

     

    Met SAP Commerce Cloud bied je hen een consistente en gepersonaliseerde ervaring, ongeacht het kanaal. Of het nu gaat om desktop, mobiel of integratie met andere verkoopkanalen – de accelerator maakt het mogelijk.

     

    SAP Commerce Cloud live binnen 16 weken

    De Wholesale Commerce Accelerator is een SAP Qualified Partner Package. Dat betekent: een vooraf gedefinieerde scope, heldere planning en bewezen aanpak. Binnen 16 weken staat jouw SAP Commerce Cloud-omgeving live, ingericht voor de behoeften van de groothandel.

     

    Acorel zorgt voor de volledige implementatie, inclusief integratie met je bestaande systemen, configuratie van productinformatie en inrichting van klantportalen. Je weet vooraf waar je aan toe bent: van investering tot functionaliteit.

     

    Klaar voor de volgende stap?

    Met de Wholesale Commerce Accelerator beschik je over een schaalbare en toekomstbestendige e-commerce oplossing, volledig afgestemd op de complexiteit van de groothandel. Ontdek hoe je sneller kunt schakelen, klantgerichter kunt werken en meer waarde uit je digitale verkoopkanalen haalt.

     

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels