ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Hoe verbeter ik de samenwerking tussen sales en marketing binnen onze organisatie?

     

    Een veelvoorkomende uitdaging binnen organisaties is dat sales en marketing vaak (te) los van elkaar opereren, waarbij marketing leads genereert zonder inzicht in de kwaliteit of opvolging ervan, terwijl sales moeite heeft om de juiste leads te identificeren en effectief op te volgen.

     
    Dit gebrek aan samenwerking en gedeelde inzichten leidt tot inefficiënte processen, gemiste commerciële kansen en een versnipperde klantbenadering, waardoor een organisatie minder effectief nieuwe klanten aantrekt en bestaande relaties uitbouwt. 


    Een sales management oplossing kan deze silo’s doorbreken door beide teams toegang te geven tot gedeelde data en processen, waardoor de samenwerking en effectiviteit worden verbeterd.


    Door het samenbrengen van zowel marketing- als salesgegevens, zorgt een sales management oplossing, vaak in combinatie met een marketing oplossing, ervoor dat beide teams inzicht krijgen in de volledige klantreis. 


    Marketing kan lead scoring en tracking gebruiken om warmere leads te identificeren en deze gericht door te zetten naar sales, terwijl sales direct kan zien welke campagnes of content hebben bijgedragen aan een lead. Dit helpt sales om beter voorbereid gesprekken te voeren en marketing om hun strategie continu te optimaliseren op basis van daadwerkelijke verkoopresultaten.


    Daarnaast kunnen geautomatiseerde workflows en integraties met sales en marketing oplossing de samenwerking verder stroomlijnen. Zo kan sales bijvoorbeeld notificaties ontvangen wanneer een lead bepaalde interacties heeft met marketingmateriaal, en kan marketing inzicht krijgen in welke leads uiteindelijk klanten worden. 


    Dit gezamenlijke inzicht maakt het mogelijk om gerichter en efficiënter samen te werken, waardoor de conversiepercentages verbeteren en je beter in staat bent om klanten op het juiste moment met de juiste boodschap te benaderen.

     

    Ontdek onze Sales Management oplossing

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels