ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën

Slimme integraties voor
een soepel bestelproces

Contact opnemen
Scroll
K0204801
In B2B is e-commerce meer dan een bestelplatform; het is een essentieel onderdeel van de klantbeleving. Acorel koppelt je e-commerceomgeving slim aan ERP, CRM en marketingtools, zodat klantspecifieke processen soepel verlopen. Minder handmatig werk, meer snelheid en een persoonlijke bestelervaring die klanten én medewerkers echt vooruithelpt.
Lees meer

Klantbeleving stopt niet bij één afdeling. Ontdek hoe je elk contactmoment soepel en persoonlijk maakt - van eerste klik tot support.

  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop

    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Challenge
    DSC03724

    Composable strategie

    Bij Acorel helpen we bedrijven om e-commerce, ERP en CX oplossingen voor CRM en marketing naadloos op elkaar aan te laten sluiten. Vanuit een composable strategie integreren we niet alleen SAP Commerce Cloud, maar ook cruciale onderdelen zoals PIM, CMS, Storefronts, Pricing en Recommendations. Zo zorgen we ervoor dat je e-commerceplatform flexibel en toekomstbestendig is.

    We analyseren je bestaande IT-landschap, bekijken welke oplossing past bij jouw doelstellingen en adviseren over de beste integratie-aanpak. Of je nu SAP Commerce Cloud gebruikt of gaat gebruiken, een mix van verschillende tools hebt of een volledig nieuw platform nodig hebt, wij zorgen dat alles soepel samenwerkt.

    Implementatie en optimalisatie

    Waar een e-commerce omgeving eerst nog een puur functioneel, technisch platform was, is het nu een cruciaal onderdeel van de klantbeleving. Want ook klanten verwachten een makkelijk, gepersonaliseerd en intuïtief bestelproces. En terecht. Alleen dat is voor B2B aan de achterkant flink wat complexer dan bij B2C. Denk aan unieke klantprofielen, klantspecifieke prijzen, orderprocessen met configuratie-, leverings- en goedkeuringsstappen en de nodige koppelingen met andere systemen. Als dat niet lekker loopt, worden je klanten ontevreden en ligt er meer werkdruk op je medewerkers. 

    K0204809

    Hoe blijft de Nederlandse groothandel relevant?

    • Wat betekent e-commerce voor een groothandel in non-food?
    • Welke visie leeft er binnen deze sector op het gebied van e-commerce?
    • Wat te doen met personalisatie, business intelligence, omni-channel en productdata?
    Wholesalecommerce2 1
    DSC03362

    Samen resultaten halen

    Na het implementeren van de juiste SAP-technologie van A tot Z, zorgen we er natuurlijk ook voor dat interne processen worden geoptimaliseerd en gebruikers ook echt met de nieuwe tools kunnen werken.

    Hoe deze composable strategie er voor jou en je organisatie uit kan zien?

    • Klanten zien meteen hun eigen contractprijzen, actuele voorraad en levertijden.
    • Offertes worden automatisch omgezet in orders (zeg maar dag tegen handmatige invoer!).
    • Complexe B2B orderprocessen verlopen klantspecifiek, soepel en zonder vertraging.
    • Sales en klantenservice hebben realtime inzicht in bestelhistorie en status.

    Een ervaring die werkt

    We helpen je de juiste technologie in huis te krijgen en zetten onze kennis en ervaring in om het daadwerkelijk werkend te krijgen. Zo krijg je een e-commerceplatform waarbij je SAP ERP omgeving en andere systemen echt samenwerken. En dat zonder foutgevoelige handmatige handelingen, maar met snellere doorlooptijden en een persoonlijke bestelervaring die wél werkt - voor zowel je klanten als voor jou.

    K0204884

    Ontdek de producten in het SAP Customer Experience portfolio

    • Wij zijn experts in SAP Customer Experience
    • Acorel ondersteunt jou bij het vertalen van jouw strategie naar de operatie
    • Wij leveren de SAP-software en verzorgen de implementatie
    Ontdek de producten
    SAP logo download
    DSC03685

    Een sterke klantbeleving ontstaat wanneer alles klopt: je processen lopen soepel, je systemen werken naadloos samen en je team levert precies wat je klanten verwachten. Dáár ligt jouw voorsprong.

    Bij Acorel geloven we dat technologie in dienst moet staan van mensen. Wij zorgen ervoor dat jouw team moeiteloos kan werken, terwijl klanten de ervaring krijgen die ze verdienen, ondersteund door slimme technologie op de achtergrond.

    Organisatie

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels