Klantbeleving stopt niet bij één afdeling. Ontdek hoe je elk contactmoment soepel en persoonlijk maakt - van eerste klik tot support.
Geïntegreerde marketing
Iedere digital marketeer weet het: de juiste boodschap op het juiste moment via het juiste kanaal aan de klant tonen, is cruciaal om impact te maken. Maar in de praktijk lopen veel bedrijven vast op versnipperde systemen en handmatige processen. CRM, marketing automation en e-commerce werken langs elkaar heen, waardoor personalisatie beperkt blijft en sales niet altijd op het juiste moment kan inspelen op een lead. Een gemiste kans!
Bij Acorel helpen we bedrijven om digital marketing geïntegreerd en data-gedreven te maken. We analyseren je bestaande tech stack voor marketing automation, CRM, e-commerce en andere CX oplossingen en adviseren hoe deze systemen optimaal kunnen samenwerken. Of je nu SAP-oplossingen gebruikt, een combinatie van verschillende tools hebt, of nog zoekende bent naar de juiste stack, wij zorgen voor een totaaloplossing waarin alles samenkomt.
Flexibel inspelen op klantgedrag
Ook leveren en implementeren we jouw SAP-oplossing helemaal voor je en integreren het met de andere tools, om te zorgen dat alle technologieën naadloos samenwerken en elkaar als het ware als één geïntegreerde marketing automation tool versterken.
Daarbij kijken we niet alleen naar de technologie, maar helpen we je ook om snel waarde te realiseren. Onze kort-cyclische aanpak zorgt ervoor dat je met een eerste, kleinere fase direct aan de slag kunt, terwijl we stapsgewijs verder optimaliseren.
Dankzij deze composable en cross-channel marketing-aanpak kunnen marketeers met complete inzichten flexibel inspelen op klantgedrag. Campagnes worden niet alleen gepersonaliseerd, maar ook over verschillende kanalen heen slim op elkaar afgestemd, zodat de klant een consistente ervaring heeft, ongeacht het touchpoint.
Wat zijn de best practises in SAP Emarsys?
-
Ontdek met welke flows je in SAP Emarsys aan de slag kunt
-
Hoe gebruiken andere bedrijven marketing automation succesvol?
-
Hoe zet je de eerste stappen richting een geautomatiseerd marketingplatform?
Wat betekent dat concreet? Een paar voorbeelden:
- Buyer journeys en campagnes worden automatisch afgestemd op klantgedrag en voorkeuren.
- Leads worden verrijkt met relevante data uit CRM, e-commerce en eerdere interacties.
- Marketing en sales werken met één realtime klantbeeld, zodat opvolging altijd actueel en relevant is.
- Data dashboards geven inzicht in campagneresultaten en ROI, met AI-gestuurde optimalisatie.
Een klant die interesse in je product of dienst toont, krijgt niet zomaar een standaard e-mail, maar content die is afgestemd op zijn of haar eerdere interacties en interesses. Leads worden niet handmatig doorgestuurd, maar automatisch geprioriteerd op basis van engagement en verwachte bereidheid om te kopen. En ga zo maar door.
De stille kracht achter sales en klantrelaties
Digital marketing kan pas echt bijdragen aan groei als campagnes, data en klantinzichten samenkomen. En met deze slimme tactiek bestaat marketing niet meer uit een verzameling losse acties, maar is het juist een geïntegreerde strategie die je ook nog eens continu kunt bijsturen.
Zo is marketing geen losstaande silo, maar de stille kracht achter sales en klantrelaties. Het resultaat? Een cross channel digital marketing aanpak die écht impact maakt – zowel op je klanten als op het succes van je hele organisatie.
Ontdek de producten in het SAP Customer Experience portfolio
-
Wij zijn experts in SAP Customer Experience
-
Acorel ondersteunt jou bij het vertalen van jouw strategie naar de operatie
-
Wij leveren de SAP-software en verzorgen de implementatie
Een sterke klantbeleving ontstaat wanneer alles klopt: je processen lopen soepel, je systemen werken naadloos samen en je team levert precies wat je klanten verwachten. Dáár ligt jouw voorsprong.
Bij Acorel geloven we dat technologie in dienst moet staan van mensen. Wij zorgen ervoor dat jouw team moeiteloos kan werken, terwijl klanten de ervaring krijgen die ze verdienen, ondersteund door slimme technologie op de achtergrond.
Meer weten? Neem contact op met Luuk!
-
Plan een 20 minuten introductie meeting
-
Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
-
Vraag een demo aan