ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën

Impactvolle marketing
met een persoonlijke touch

Contact opnemen
Scroll
K0204801
Impactvolle marketing vraagt om meer dan losse campagnes. Acorel helpt je marketing, CRM en e-commerce slim te verbinden tot één geïntegreerde, data-gedreven aanpak. Zo speel je realtime in op klantgedrag, stem je campagnes gepersonaliseerd af op elk kanaal én werk je samen met sales aan betere leads en meetbaar succes.
Lees meer

Klantbeleving stopt niet bij één afdeling. Ontdek hoe je elk contactmoment soepel en persoonlijk maakt - van eerste klik tot support.

  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn

    Challenge

    Geïntegreerde marketing

    Iedere digital marketeer weet het: de juiste boodschap op het juiste moment via het juiste kanaal aan de klant tonen, is cruciaal om impact te maken. Maar in de praktijk lopen veel bedrijven vast op versnipperde systemen en handmatige processen. CRM, marketing automation en e-commerce werken langs elkaar heen, waardoor personalisatie beperkt blijft en sales niet altijd op het juiste moment kan inspelen op een lead. Een gemiste kans!

    Bij Acorel helpen we bedrijven om digital marketing geïntegreerd en data-gedreven te maken. We analyseren je bestaande tech stack voor marketing automation, CRM, e-commerce en andere CX oplossingen en adviseren hoe deze systemen optimaal kunnen samenwerken. Of je nu SAP-oplossingen gebruikt, een combinatie van verschillende tools hebt, of nog zoekende bent naar de juiste stack, wij zorgen voor een totaaloplossing waarin alles samenkomt.

    K0204884
    K0204801

    Flexibel inspelen op klantgedrag

    Ook leveren en implementeren we jouw SAP-oplossing helemaal voor je en integreren het met de andere tools, om te zorgen dat alle technologieën naadloos samenwerken en elkaar als het ware als één geïntegreerde marketing automation tool versterken. 
     
    Daarbij kijken we niet alleen naar de technologie, maar helpen we je ook om snel waarde te realiseren. Onze kort-cyclische aanpak zorgt ervoor dat je met een eerste, kleinere fase direct aan de slag kunt, terwijl we stapsgewijs verder optimaliseren.

    Dankzij deze composable en cross-channel marketing-aanpak kunnen marketeers met complete inzichten flexibel inspelen op klantgedrag. Campagnes worden niet alleen gepersonaliseerd, maar ook over verschillende kanalen heen slim op elkaar afgestemd, zodat de klant een consistente ervaring heeft, ongeacht het touchpoint.

    Wat zijn de best practises in SAP Emarsys?

    • Ontdek met welke flows je in SAP Emarsys aan de slag kunt
    • Hoe gebruiken andere bedrijven marketing automation succesvol?
    • Hoe zet je de eerste stappen richting een geautomatiseerd marketingplatform?
    Marketing Automation
    DSC03819

    Wat betekent dat concreet? Een paar voorbeelden:

    • Buyer journeys en campagnes worden automatisch afgestemd op klantgedrag en voorkeuren.
    • Leads worden verrijkt met relevante data uit CRM, e-commerce en eerdere interacties.
    • Marketing en sales werken met één realtime klantbeeld, zodat opvolging altijd actueel en relevant is.
    • Data dashboards geven inzicht in campagneresultaten en ROI, met AI-gestuurde optimalisatie.

    Een klant die interesse in je product of dienst toont, krijgt niet zomaar een standaard e-mail, maar content die is afgestemd op zijn of haar eerdere interacties en interesses. Leads worden niet handmatig doorgestuurd, maar automatisch geprioriteerd op basis van engagement en verwachte bereidheid om te kopen. En ga zo maar door.

    De stille kracht achter sales en klantrelaties

    Digital marketing kan pas echt bijdragen aan groei als campagnes, data en klantinzichten samenkomen. En met deze slimme tactiek bestaat marketing niet meer uit een verzameling losse acties, maar is het juist een geïntegreerde strategie die je ook nog eens continu kunt bijsturen. 

    Zo is marketing geen losstaande silo, maar de stille kracht achter sales en klantrelaties. Het resultaat? Een cross channel digital marketing aanpak die écht impact maakt – zowel op je klanten als op het succes van je hele organisatie.

    DSC03724

    Ontdek de producten in het SAP Customer Experience portfolio

    • Wij zijn experts in SAP Customer Experience
    • Acorel ondersteunt jou bij het vertalen van jouw strategie naar de operatie
    • Wij leveren de SAP-software en verzorgen de implementatie
    Ontdek de producten
    SAP logo download
    DSC03855

    Een sterke klantbeleving ontstaat wanneer alles klopt: je processen lopen soepel, je systemen werken naadloos samen en je team levert precies wat je klanten verwachten. Dáár ligt jouw voorsprong.

    Bij Acorel geloven we dat technologie in dienst moet staan van mensen. Wij zorgen ervoor dat jouw team moeiteloos kan werken, terwijl klanten de ervaring krijgen die ze verdienen, ondersteund door slimme technologie op de achtergrond.

    Organisatie

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels