ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën

Minder werkdruk
meer focus op echte service

Contact opnemen
Scroll
K0204801
Klanten willen snel zelf dingen regelen en serviceteams willen minder tijd kwijt zijn aan standaardvragen. Acorel helpt je met een slimme selfservice-aanpak die druk wegneemt bij support, klantvragen automatiseert én waardevolle interacties versterkt. Zo transformeer je service van kostenpost naar strategisch voordeel, voor zowel klant als organisatie.    
Lees meer

Klantbeleving stopt niet bij één afdeling. Ontdek hoe je elk contactmoment soepel en persoonlijk maakt - van eerste klik tot support.

  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Challenge

    Een slimme self-service strategie

    Klanten willen niet bellen of mailen voor basisvragen over orders, facturen of leveringen – ze willen gewoon makkelijk en snel toegang tot dat soort informatie. Tegelijkertijd zoeken bedrijven naar manieren om de druk op hun customer service team te verlagen. De oplossing? Een slimme selfservice strategie die klantvragen reduceert én de service-ervaring verbetert. Door standaard, repetitieve taken te automatiseren, houden servicemedewerkers meer tijd over voor complexere vraagstukken en waardevolle klantinteracties. Zo verschuift de focus van reactieve ondersteuning naar proactief relatiebeheer.

    K0204750
    K0204801

    Geïntegreerde self-service omgeving

    Bij Acorel helpen we bedrijven om selfservice strategisch en praktisch in te richten. Dit begint met een grondige analyse: welke vragen komen er zoal binnen, via welke kanalen en op welke vragen kunnen klanten op welke manier zelfstandig het antwoord vinden? Op basis daarvan ontwerpen we een geïntegreerde self-service omgeving waarin je klanten bijvoorbeeld:

    • Bestellingen, facturen en leveringen makkelijk zelf kunnen inzien.
    • Zelf contactgegevens, voorkeuren en GDPR-consent kunnen wijzigen.
    • Toegang hebben tot een kennisbank met veelgestelde vragen.
    • Online hun eigen onboarding en accountbeheer regelen.

    Duik dieper in het belang van Customer Data

    • Wat is het belang van een klantdatastrategie?
    • Leer van bedrijven als Shimano, Fabory, Asics, en Royal Swinkels
    • Hoe bepaal je de eerste stap in dit domein?
    Customer data

    Composable CX-oplossing

    Om dit voor elkaar te krijgen, werken we met een gestructureerde aanpak. We beginnen met een klantreis-analyse en definiëren op basis daarvan de ideale selfservice journey. Met onze composable CX-aanpak integreren we vervolgens oplossingen zoals e-commerce, CRM en ERP flexibel met bestaande systemen, zodat klanten altijd de juiste, realtime informatie zien. Tot slot testen, optimaliseren en begeleiden we de adoptie, zodat zowel klanten als medewerkers alles uit de nieuwe omgeving kunnen halen.

    K0204884
    K0204825

    Lagere werkdruk, hogere klanttevredenheid

    Deze aanpak bewees zich eerder al in de aanpak van de onboarding van nieuwe klanten, waar we voor verschillende organisaties het klantregistratieproces volledig digitaliseerden. Waar de onboarding van nieuwe B2B klanten met allerlei controleslagen soms weken duurde en veel tijd vergde van verschillende afdelingen, is dat nu grotendeels geautomatiseerd waardoor het nu binnen één dag geregeld kan worden. Ook andere organisaties gebruiken onze oplossingen zodat hun klanten zelfstandig wijzigingen door kunnen voeren of bestellingen aan kunnen passen - zonder tussenkomst van customer service.

    Door selfservice slim in te zetten, verlagen we de werkdruk, verbeteren we de klanttevredenheid en maken we van service een strategisch voordeel.

    Ontdek de producten in het SAP Customer Experience portfolio

    • Wij zijn experts in SAP Customer Experience
    • Acorel ondersteunt jou bij het vertalen van jouw strategie naar de operatie
    • Wij leveren de SAP-software en verzorgen de implementatie
    Ontdek de producten
    SAP logo download
    K0204825

    Een sterke klantbeleving ontstaat wanneer alles klopt: je processen lopen soepel, je systemen werken naadloos samen en je team levert precies wat je klanten verwachten. Dáár ligt jouw voorsprong.

    Bij Acorel geloven we dat technologie in dienst moet staan van mensen. Wij zorgen ervoor dat jouw team moeiteloos kan werken, terwijl klanten de ervaring krijgen die ze verdienen, ondersteund door slimme technologie op de achtergrond.

    Organisatie

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels