ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën

De juiste focus
in je salesproces

Contact opnemen
Scroll
K0204801
Effectieve sales draait om focus, inzicht en snelheid. Acorel helpt je salesproces te stroomlijnen met geïntegreerde CRM- en ERP-oplossingen die realtime klantinformatie, offertes en deals samenbrengen in één helder overzicht. Zo werk je minder met administratie en meer met klanten: voor sterke relaties én betere commerciële resultaten.
Lees meer

Klantbeleving stopt niet bij één afdeling. Ontdek hoe je elk contactmoment soepel en persoonlijk maakt - van eerste klik tot support.

  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Challenge

    Effectiever verkopen door inzicht

    Duurzame relaties en optimale klantkennis staan aan de basis van sales management. Maar daar hangen wel bepaalde randvoorwaarden aan. Bijvoorbeeld goed kunnen inschatten waar je klant behoefte aan heeft vóórdat je de afspraak ingaat. Of wanneer en waarom ze voor het laatst met je collega’s van customer support, logistiek of financiën hebben gebeld. En hoe kwam het eigenlijk dat die laatste offerte wat langer bleef hangen dan normaal?

    Om dat beeld compleet te hebben en de klant elke keer weer naar tevredenheid te kunnen helpen, moet alles samenkomen. Kloppende offertes, prijzen en kortingen volgens de specifieke contractvoorwaarden en levertijden volgens afspraak. Als de technologie binnen je organisatie dit niet kan faciliteren, ontstaat er ruis tussen klant en sales. En dat zet je verkoopresultaten onder druk.

    DSC03862
    DSC03346

    Slimmer en efficiënter

    Bij Acorel helpen we bedrijven om salesprocessen slimmer en efficiënter te maken. We analyseren je bestaande sales management processen en oplossingen, adviseren en implementeren de nieuwe CRM oplossing en zorgen voor een naadloze integratie tussen bijvoorbeeld je CRM- en SAP ERP-software. Dus of je nu SAP Sales Cloud gebruikt of een combinatie van verschillende tools, wij zorgen dat je salesteam altijd werkt met actuele inzichten. Want dan kennen ze hun klanten écht goed, besteden ze hun tijd aan verkopen in plaats van aan admin, kunnen ze altijd en overal deals sluiten en gebruiken ze inzichten voor gerichte klantacties.

    Wat kan CRM betekenen voor jouw bedrijf?

    • Wat is de toegevoegde waarde van CRM?
    • Hoe ziet een CRM implementatie eruit?
    • Wat is er nodig voor data gedreven sales management?
    Sales acorel scaled

    En dan krijg je bijvoorbeeld

    • Offertes die direct de juiste prijzen en kortingen bevatten, zonder handmatig rekenwerk voor je sales managers
    • Één overzichtelijk 360° klantbeeld, inclusief realtime klantcontext, bestelhistorie en lopende offertes.
    • Optimale opvolging van leads en daadwerkelijk converteren van sales opportunities in de pijplijn
    • Geen vertragingen en fouten meer door bijvoorbeeld dubbele invoer.
    DSC03522
    DSC03370

    Implementatie is meer dan techniek

    We begeleiden de adoptie binnen je team en helpen processen te optimaliseren. Daarbij focussen we op de doelstellingen van jouw organisatie en plotten dat op een proces waarmee je sales team hun dagelijkse werkzaamheden zo in kan richten dat ze op een doeltreffende manier resultaat bereiken. Ook helpen we je met een geïntegreerd aftersales- en serviceproces, waardoor je klanten na hun aankoop optimaal ondersteund blijven. Dit versterkt niet alleen de klantrelatie, maar zorgt ook voor extra commerciële kansen.

    Kortom; minder administratieve rompslomp, snellere deals en een compleet salesproces dat meewerkt in plaats van tegenwerkt. Zo kunnen je sales managers hun tijd besteden aan wat echt telt: de klant.

    Ontdek de producten in het SAP Customer Experience portfolio

    • Wij zijn experts in SAP Customer Experience
    • Acorel ondersteunt jou bij het vertalen van jouw strategie naar de operatie
    • Wij leveren de SAP-software en verzorgen de implementatie
    Ontdek de producten
    SAP logo download
    DSC03685

    Een sterke klantbeleving ontstaat wanneer alles klopt: je processen lopen soepel, je systemen werken naadloos samen en je team levert precies wat je klanten verwachten. Dáár ligt jouw voorsprong.

    Bij Acorel geloven we dat technologie in dienst moet staan van mensen. Wij zorgen ervoor dat jouw team moeiteloos kan werken, terwijl klanten de ervaring krijgen die ze verdienen, ondersteund door slimme technologie op de achtergrond.

    Organisatie

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels