ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Hoe verhoog ik de flexibiliteit om snel specifieke requirements vanuit de business door te voeren in onze processen en systemen?

     

    Een veelvoorkomende uitdaging binnen organisaties is dat bedrijfsprocessen en IT-systemen vaak star en inflexibel zijn, waardoor het doorvoeren van specifieke wensen vanuit de business veel tijd en ontwikkelcapaciteit kost. 


    Traditionele systemen vereisen vaak diepgaande aanpassingen in de kerncode of complexe maatwerkontwikkeling, wat leidt tot lange doorlooptijden, hoge kosten en risico’s bij updates en onderhoud. Dit gebrek aan wendbaarheid kan innovatie belemmeren en ervoor zorgen dat de organisatie niet snel genoeg kan inspelen op veranderende marktomstandigheden of klantbehoeften.


    Een extensibility oplossing verhoogt de flexibiliteit door een modulaire en uitbreidbare architectuur te bieden, waarin maatwerkfunctionaliteiten kunnen worden toegevoegd zonder de kern van systemen aan te passen. 


    Dit kan worden gerealiseerd via API’s, low-code/no-code platformen of ontwikkeling van specifieke componenten, waarmee development teams zelf aanpassingen kunnen maken binnen vastgestelde kaders. 


    Hierdoor kunnen specifieke bedrijfswensen, zoals aangepaste workflows, extra dataobjecten of -velden en integraties met externe tools, veel sneller en efficiënter worden geïmplementeerd zonder afhankelijk te zijn van complexe maatwerkprojecten.


    Daarnaast zorgt een goed ingerichte extensibility oplossing ervoor dat wijzigingen toekomstbestendig blijven, doordat ze losgekoppeld zijn van de basisfunctionaliteiten van systemen en eenvoudig kunnen worden bijgewerkt of hergebruikt. 


    Dit vermindert de technical debt, versnelt innovatie en stelt de organisatie in staat om agile te opereren. Door deze flexibiliteit te omarmen, kun je sneller inspelen op nieuwe kansen en uitdagingen, terwijl de stabiliteit en onderhoudbaarheid van het IT-landschap gewaarborgd blijven.

     

    Ontdek onze aanpak voor Extensibility

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels