ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Hoe zorg ik dat de complexe berekening van klant specifieke prijzen niet alleen in ons SAP ERP systeem beschikbaar is, maar ook in klantgerichte oplossingen als e-commerce en CRM?

     

    Een veelvoorkomende uitdaging voor bedrijven is dat klantspecifieke prijsberekeningen vaak alleen beschikbaar zijn binnen het ERP-systeem, terwijl klantgerichte systemen zoals e-commerceplatformen en CRM-oplossingen niet altijd toegang hebben tot deze gedetailleerde prijsinformatie. 


    Dit kan leiden tot inconsistenties tussen de prijs die een klant ziet in het verkoopproces en de uiteindelijke facturering, wat niet alleen de klanttevredenheid schaadt, maar ook de operationele efficiëntie vermindert. 


    Een orchestration oplossing kan deze uitdaging oplossen door de prijsinformatie uit het ERP-systeem te integreren met een centraal price service. Deze service is met een API beschikbaar voor aanroep vanuit de klantgerichte systemen. Via een dergelijke price service worden de soms complexe prijsberekeningen die voorheen alleen in het ERP-systeem konden worden uitgevoerd, ook beschikbaar voor aanroep vanuit andere systemen zoals e-commerce en CRM. 


    Dit zorgt ervoor dat de klantspecifieke prijsinformatie real-time beschikbaar is, ongeacht het systeem dat de klant of medewerker gebruikt. Bijvoorbeeld, wanneer een klant een product aan de winkelwagen toevoegt in het e-commerce platform, wordt de juiste prijs automatisch berekend op basis van de klantvoorwaarden die in het ERP-systeem zijn vastgelegd. 


    Evenzo kunnen salesmedewerkers in CRM de nauwkeurige prijzen voor hun klanten zien, waardoor ze beter geïnformeerde gesprekken kunnen voeren en aanbiedingen kunnen doen.


    Daarmee maakt een orchestration oplossing met deze price service het mogelijk om prijsinformatie op een gestandaardiseerde manier beschikbaar te stellen aan geautoriseerde afnemers. Dit bevordert de consistentie en zorgt ervoor dat alle systemen altijd met dezelfde, actuele gegevens werken. 


    Dit voorkomt fouten, versnelt het verkoopproces en verbetert de klantbeleving doordat klanten altijd de juiste prijs zien, ongeacht welk kanaal ze gebruiken. 

     

    Ontdek onze aanpak voor Orchestration & Integration

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels