ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën

Slimmere klantbeleving zonder open eindjes

K0204702
Een moeiteloze klantervaring ontstaat niet vanzelf. Klanten verwachten snelheid, gemak en persoonlijke service. En dat vraagt om meer dan losse tools. Acorel helpt organisaties met slimme, geïntegreerde CX-oplossingen die processen verbinden, silo’s doorbreken en medewerkers versterken. Zo creëer je soepel verlopende klantreizen en bouw je aan duurzame groei.
Lees meer

Als expert in Customer Experience helpen we jou bij diverse uitdagingen

  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn

    Challenge
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop

    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Challenge

    Een fijne klantervaring voelt moeiteloos

    Snel en makkelijk contact, de juiste informatie binnen handbereik en probleemloos een bestelling plaatsen – zonder veel tijd of moeite voor de klant zelf.

    En die klantverwachtingen blijven groeien. Klanten willen niet alleen snelle en makkelijk toegankelijke service, maar ook persoonlijke en consistente interacties. Of het nu gaat om een consument die verwacht dat je weet wat ze eerder hebben besteld, of een zakelijke klant die een herhaalbestelling wil plaatsen of een complexe offerte nodig heeft; klanten verwachten hoe dan ook een soepele ervaring.

    K0204702
    DSC03853

    Moeiteloze klantervaring

    Maar als organisatie weet je hoe lastig dat achter de schermen kan zijn. Data zit verspreid over systemen, processen sluiten niet echt lekker op elkaar aan, en elke afdeling doet een beetje z’n eigen ding. En dan is die goede klantervaring ineens wel heel ver te zoeken. Precies wat je níet wilt - als klant niet en als organisatie al helemaal niet. 

    Een slimme CX-strategie is dan ook niet alleen voordelig voor je klanten, maar ook voor je business. Bedrijven die CX serieus nemen, bouwen sterke klantrelaties op, verhogen de retentie en groeien sneller en harder dan hun concurrenten.

    Flexibele composable CX

    Een flexibele, composable CX-aanpak biedt de oplossing. Slimme verbindingen tussen wat je al hebt, zonder alles om te hoeven gooien. Zet de beste tools voor jouw situatie en organisatie in en creëer voor iedere klant een persoonlijke klantreis die wél soepel verloopt. Medewerkers hebben direct inzicht, processen sluiten op elkaar aan, silo’s binnen de organisatie worden doorbroken en klanten krijgen precies wat ze verwachten.

    DSC03855
    DSC03441

    Zorgen dat CX voor jou werkt

    Niet alleen maar meer technologie dus, maar juist ervoor zorgen dat de CX-oplossingen echt voor je gaan werken. Of het nu gaat om oplossingen voor e-commerce, sales, service of marketing; door te kijken waar de knelpunten zitten en hoe processen eenvoudiger kunnen, leg je slimme verbindingen voor een soepele klantinteractie. Dat is precies waar Acorel voor staat: overkoepelende, geïntegreerde CX-oplossingen die werken - zonder gedoe. Zo help je klanten vooruit én laat je je organisatie groeien.

    Duik dieper in het belang van Customer Data

    • Wat is het belang van een klantdatastrategie?
    • Leer van bedrijven als Shimano, Fabory, Asics, en Royal Swinkels
    • Hoe bepaal je de eerste stap in dit domein?
    Customer data

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels