Slimmere klantbeleving zonder open eindjes
Als expert in Customer Experience helpen we jou bij diverse uitdagingen
Een fijne klantervaring voelt moeiteloos
Snel en makkelijk contact, de juiste informatie binnen handbereik en probleemloos een bestelling plaatsen – zonder veel tijd of moeite voor de klant zelf.
En die klantverwachtingen blijven groeien. Klanten willen niet alleen snelle en makkelijk toegankelijke service, maar ook persoonlijke en consistente interacties. Of het nu gaat om een consument die verwacht dat je weet wat ze eerder hebben besteld, of een zakelijke klant die een herhaalbestelling wil plaatsen of een complexe offerte nodig heeft; klanten verwachten hoe dan ook een soepele ervaring.
Moeiteloze klantervaring
Maar als organisatie weet je hoe lastig dat achter de schermen kan zijn. Data zit verspreid over systemen, processen sluiten niet echt lekker op elkaar aan, en elke afdeling doet een beetje z’n eigen ding. En dan is die goede klantervaring ineens wel heel ver te zoeken. Precies wat je níet wilt - als klant niet en als organisatie al helemaal niet.
Een slimme CX-strategie is dan ook niet alleen voordelig voor je klanten, maar ook voor je business. Bedrijven die CX serieus nemen, bouwen sterke klantrelaties op, verhogen de retentie en groeien sneller en harder dan hun concurrenten.
Flexibele composable CX
Een flexibele, composable CX-aanpak biedt de oplossing. Slimme verbindingen tussen wat je al hebt, zonder alles om te hoeven gooien. Zet de beste tools voor jouw situatie en organisatie in en creëer voor iedere klant een persoonlijke klantreis die wél soepel verloopt. Medewerkers hebben direct inzicht, processen sluiten op elkaar aan, silo’s binnen de organisatie worden doorbroken en klanten krijgen precies wat ze verwachten.
Zorgen dat CX voor jou werkt
Niet alleen maar meer technologie dus, maar juist ervoor zorgen dat de CX-oplossingen echt voor je gaan werken. Of het nu gaat om oplossingen voor e-commerce, sales, service of marketing; door te kijken waar de knelpunten zitten en hoe processen eenvoudiger kunnen, leg je slimme verbindingen voor een soepele klantinteractie. Dat is precies waar Acorel voor staat: overkoepelende, geïntegreerde CX-oplossingen die werken - zonder gedoe. Zo help je klanten vooruit én laat je je organisatie groeien.
Duik dieper in het belang van Customer Data
-
Wat is het belang van een klantdatastrategie?
-
Leer van bedrijven als Shimano, Fabory, Asics, en Royal Swinkels
-
Hoe bepaal je de eerste stap in dit domein?
Meer weten? Neem contact op met Luuk!
-
Plan een 20 minuten introductie meeting
-
Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
-
Vraag een demo aan