ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Hoe zorg ik dat we met ons marketingteam meer en beter gekwalificeerde leads kunnen creëren?

     

    Een marketingteam staat voor de uitdaging om niet alleen meer leads te genereren, maar ook de kwaliteit van deze leads te verhogen, zodat ze een hogere kans hebben om daadwerkelijk klant te worden. Vaak bereiken traditionele marketinginspanningen een breed publiek zonder onderscheid te maken tussen geïnteresseerde en niet-geïnteresseerde doelgroepen, waardoor veel inspanningen verloren gaan.


    Daarnaast wordt het steeds moeilijker om op te vallen in de overvloed aan online informatie en reclame. Om deze uitdaging te overwinnen, is een gerichte en datagedreven aanpak nodig die niet alleen de juiste doelgroep bereikt, maar ook zorgt voor een effectieve opvolging en nurturing van leads om ze klaar te stomen voor sales.

     

    Digital marketing biedt hierin de oplossing door geavanceerde targeting, automatisering en personalisatie toe te passen om de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste persoon te krijgen.

     

    Met digital marketing kan een marketingteam meer en beter gekwalificeerde leads creëren door middel van strategische contentmarketing, SEO, SEA, e-mailmarketing en social media-advertenties. Door waardevolle en relevante content te bieden die inspeelt op de pijnpunten en behoeften van de doelgroep, kunnen bedrijven geïnteresseerde prospects aantrekken en hun engagement vergroten.

     

    Marketing automation helpt bij het analyseren van gedrag, segmenteren van doelgroepen en toepassen van lead scoring, zodat alleen de meest gekwalificeerde leads aan het salesteam worden overgedragen.

     

    Bovendien maakt digital marketing het mogelijk om via geïntegreerde CRM-systemen en data-analyse de effectiviteit van campagnes voortdurend te optimaliseren, waardoor de conversiekans toeneemt en marketingteams niet alleen meer leads genereren, maar ook leads van hogere kwaliteit binnenhalen.

    Ontdek onze Digital Marketing oplossing

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels