ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Hoe vermijd ik dat onze integratie-architectuur er steeds meer uit gaat zien als een ‘spaghetti’ landschap?

     

    Een veelvoorkomende uitdaging binnen IT-architecturen is dat organisaties steeds meer systemen, applicaties en databronnen met elkaar willen laten communiceren, waardoor de integratiestructuur langzaam verandert in een complex en moeilijk beheersbaar ‘spaghetti’ landschap.


    Wanneer koppelingen ad hoc worden toegevoegd zonder een centrale regie, ontstaan er directe, punt-tot-punt verbindingen tussen systemen die moeilijk schaalbaar en onderhoudbaar zijn. Dit leidt tot verhoogde foutgevoeligheid, langere doorlooptijden bij wijzigingen en een gebrek aan overzicht, waardoor de IT-afdeling steeds meer tijd kwijt is aan het oplossen van integratieproblemen in plaats van het ondersteunen van strategische innovatie.


    Een orchestration oplossing kan deze uitdaging helpen voorkomen door een gecentraliseerde laag te introduceren waarin alle integraties worden beheerd en gecoördineerd. In plaats van directe koppelingen tussen systemen wordt er gebruikgemaakt van API-management met een aantal slim gekozen services, waarmee een centrale waarheid wordt gecreëerd voor essentiële entiteiten als bijvoorbeeld klant, product, prijs en order.  


    Dit zorgt voor een gestandaardiseerde, schaalbare en herbruikbare integratie-architectuur waarin systemen flexibel met elkaar kunnen samenwerken zonder onderlinge afhankelijkheden te creëren.


    Daarnaast biedt een orchestration oplossing monitoring- en beheerfunctionaliteiten, waarmee IT-teams real-time inzicht krijgen in de status en prestaties van integraties. Hierdoor kunnen problemen sneller worden geïdentificeerd en opgelost, en wordt de kans op verstoringen door foutieve of inconsistente data aanzienlijk verkleind. 


    Door een goed georganiseerde en gecoördineerde orchestration oplossing te implementeren, wordt de integratie architectuur toekomstbestendig en wordt tegelijkertijd voorkomen dat deze architectuur onoverzichtelijk en inefficiënt wordt.

     

    Ontdek onze aanpak voor Orchestration & Integration

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels