ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Hoe verbeter en verrijk ik het beeld dat we onze klanten hebben zonder een enorme administratieve last bij ons salesteam neer te leggen?

     

    Een veelvoorkomende uitdaging voor salesteams is dat het verkrijgen en onderhouden van een volledig en actueel klantbeeld vaak gepaard gaat met een aanzienlijke administratieve last.


    Wanneer salesmedewerkers voortdurend handmatig klantinformatie moeten bijwerken, notities moeten toevoegen of gegevens uit verschillende systemen moeten samenbrengen, leidt dit niet alleen tot tijdverlies, maar kan het ook resulteren in incomplete of verouderde klantinformatie, wat de verkoopinspanningen belemmert.


    Een sales management oplossing kan deze uitdaging verhelpen door het klantbeeld automatisch te verrijken en actueel te houden zonder dat het salesteam zware administratieve taken moet uitvoeren.


    Een sales management oplossing maakt gebruik van integraties met andere systemen, zoals die van customer service, marketing, logistiek, financiën, maar bijvoorbeeld ook sociale platforms, om automatisch klantinformatie bij te werken en verrijken met relevante data.


    Dit kan bijvoorbeeld in de vorm van demografische gegevens, eerdere aankopen, interacties met marketingcampagnes, issues op logistiek of financieel gebied en zelfs inzichten uit sociale media.


    Dit zorgt ervoor dat het salesteam altijd toegang heeft tot een volledig klantbeeld, zonder dat ze tijd hoeven te besteden aan het handmatig invoeren of zoeken naar informatie. Daarnaast kunnen geautomatiseerde rapportages en dashboards helpen om snel trends en klantbehoeften te identificeren, waardoor sales gericht en effectief kan inspelen op kansen.


    Ook door gebruik te maken van AI kan een sales management oplossing klantinzichten verder verbeteren door automatisch patronen te herkennen en voorspellingen te doen over klantgedrag en toekomstige behoeften. Dit maakt het mogelijk voor het salesteam om strategische, data driven beslissingen te nemen zonder dat er extra administratieve lasten bij komen. 


    Het resultaat is een veel gedetailleerder en actueel klantbeeld, dat direct beschikbaar is voor het salesteam en hen in staat stelt om gerichter te verkopen, zonder extra werkdruk of tijdsverlies.

     

    Ontdek onze Sales Management oplossing

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels