ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën

Future proof uitbreiden
en aanpassen

Contact opnemen
Scroll
K0204801
Elke organisatie is uniek en vraagt soms om meer dan standaardsoftware biedt. Acorel maakt uitbreiding eenvoudig met slimme extensies die naadloos naast je bestaande systemen draaien. Zo voeg je precies de functionaliteiten toe die jij nodig hebt, zonder je kernsysteem aan te tasten. Flexibel, veilig, upgradebaar én future-proof.
Lees meer

Klantbeleving stopt niet bij één afdeling. Ontdek hoe je elk contactmoment soepel en persoonlijk maakt - van eerste klik tot support.

  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Challenge

    Elke organisatie werkt nét even anders

    Specifieke processen, klantwensen of branche-eisen vragen soms om extra functionaliteiten, die niet altijd standaard beschikbaar zijn in je CRM, e-commerce of marketingtool. De oplossing? Extensibility: uitbreidbaarheid zonder dat je in de kern van je systeem hoeft te sleutelen.

    Natuurlijk, veel softwareoplossingen zijn configureerbaar. Je kunt altijd wel velden, workflows en basislogica aanpassen aan jouw wensen. Maar soms is dat gewoon niet genoeg en is er dus écht maatwerk nodig. Vroeger betekende dat vaak: de standaard aanpassen. Maar dat maakt upgrades risicovol, onderhoud duur en de kans op issues groter. Gelukkig kan het inmiddels anders.

    K0204750
    K0204918

    Slimme uitbreidingen

    Bij Acorel helpen we je met extensibility 2.0: slimme uitbreidingen die naast je standaard oplossing draaien, zonder de kerncode aan te passen. Denk aan modules voor documentgeneratie, adres checks of zelfs AI-functies. Deze extensies worden naadloos geïntegreerd en communiceren via veilige koppelingen met je bestaande systemen. Zo blijft je standaardoplossing ‘clean’, makkelijk upgradebaar en future-proof.

    Hoe werkt dat in de praktijk?

    • Je kunt de functionaliteiten toevoegen die specifiek zijn voor jouw organisatie of branche, zonder risico’s bij updates of releases.
    • Deze extensies zijn snel aanpasbaar en eenvoudig opnieuw inzetbaar voor andere doeleinden.
    • Extensies worden gebouwd door Acorel of als third-party oplossing gekoppeld.
    • Interne processen blijven stabiel, terwijl je toch inspeelt op unieke klantbehoeften.

    Systeemuitbreidingen die écht werken

    Onze experts helpen je bepalen welke extensies voor jou specifiek waarde toevoegen en hoe je deze slim inzet. We ontwikkelen de juiste oplossing of integreren bestaande extensies, bijvoorbeeld vanuit platforms als SAP Business Technology Platform, Microsoft Azure, AWS of Google Cloud, passend in jouw landschap. Zo hoef je dus niet te kiezen tussen flexibiliteit en stabiliteit.

    Het resultaat? Systeemuitbreidingen die precies doen wat voor jou werkt, zonder de nadelen van traditioneel maatwerk. Met deze aanpak ben je klaar voor de toekomst én houd je grip op onderhoud en kosten.

    K0205029

    2-minute read: Building on the future

    • Wat zijn de 8 grootste uitdagingen voor organisaties op het gebied van IT?
    • Hoe creëer je een stabiele en toekomstbestendige IT-architectuur?
    • Welke stappen raden wij jou aan?
    Header Integratie Services
    K0204825

    Een sterke klantbeleving ontstaat wanneer alles klopt: je processen lopen soepel, je systemen werken naadloos samen en je team levert precies wat je klanten verwachten. Dáár ligt jouw voorsprong.

    Bij Acorel geloven we dat technologie in dienst moet staan van mensen. Wij zorgen ervoor dat jouw team moeiteloos kan werken, terwijl klanten de ervaring krijgen die ze verdienen, ondersteund door slimme technologie op de achtergrond.

    Organisatie

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels