ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Hoe kan ik specifieke aanpassingen in onze standaard CX oplossingen doorvoeren zonder toekomstige upgrades van deze oplossingen lastiger en significant duurder te maken?

     

    Een veelvoorkomende uitdaging voor organisaties is dat specifieke aanpassingen in standaard CX-oplossingen vaak direct in de kerncode van de software worden doorgevoerd, wat het lastiger maakt om toekomstige upgrades soepel en kosteneffectief te implementeren. 


    Deze maatwerkoplossingen kunnen ervoor zorgen dat elke nieuwe versie van de software aanzienlijke inspanningen vereist om de aanpassingen opnieuw te integreren, wat leidt tot hogere kosten, langere doorlooptijden en risico’s op incompatibiliteit. 


    Een extensibility oplossing kan dit probleem verhelpen door de mogelijkheid te bieden om aanpassingen los van de kern van de standaard CX-oplossing te implementeren, waardoor de toekomstige upgradebaarheid gewaarborgd blijft.


    Met een extensibility oplossing kunnen organisaties gebruik maken van API’s, (3rd party) add-ons of specifieke componenten om gewenste functionaliteiten  toe te voegen zonder de onderliggende code van de CX-oplossing aan te passen. Dit betekent dat maatwerk enkel in een aparte laag naast de standaardoplossing wordt gebouwd, zodat de upgradepaden voor toekomstige versies niet worden beïnvloed.


    Door het gebruik van deze flexibele uitbreidingen kunnen bedrijven sneller inspelen op veranderende klantbehoeften zonder het risico te lopen dat aanpassingen incompatibel raken met nieuwe softwareversies of dat upgrades veel tijd en geld kosten.


    Daarnaast maakt een extensibility oplossing het mogelijk om standaardupdates van de CX-oplossing zonder problemen door te voeren, omdat de uitbreidingen onafhankelijk van deze basisfunctionaliteiten blijven draaien. 


    Organisaties kunnen zo de voordelen van de nieuwste functies en verbeteringen in de CX-oplossing blijven benutten, terwijl ze tegelijkertijd de mogelijkheid behouden om hun specifieke aanpassingen te beheren en te updaten. 


    Dit vergroot de wendbaarheid van de organisatie, verlaagt de kosten voor upgrades en biedt een duurzamere oplossing voor het doorvoeren van klantgerichte innovaties.

     

    Ontdek onze aanpak voor Extensibility

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels