ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën

Van complexiteit naar flexibiliteit

DSC03521
In B2B is klantbeleving vaak onnodig complex - maar dat hoeft niet. Acorel helpt organisaties om maatwerk, prijzen en logistiek slim te stroomlijnen met naadloze koppelingen tussen systemen. Zo maak je van complexiteit een voordeel en bied je B2B-klanten dezelfde soepele, foutloze ervaring die ze privé allang gewend zijn.
 
Lees meer

Als expert in CX in B2B helpen we jou bij diverse uitdagingen

  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn

    Challenge
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop

    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Challenge

    Soepele klantervaring

    B2B-klanten verwachten steeds vaker dezelfde soepele klantervaring als bij B2C. En dat is ook niet gek; uiteindelijk zijn het dezelfde mensen die privé gewend zijn aan snelheid, transparantie en gemak - waarom zou dat op het werk anders zijn? Toch voelt B2B vaak wél ingewikkeld. Klantspecifieke prijzen, maatwerkorders, vele logistieke opties en contractafspraken maken het proces soms nogal complex. En dat merkt de klant meteen. Dus hoe zorg je er als organisatie voor dat die complexiteit geen belemmering wordt, maar juist in je voordeel gaat werken?

    DSC03558
    DSC03312

    De oplossing ligt in eenvoud

    Stel je voor: je klant ziet altijd de juiste prijs, al bij het zoeken, niet pas in het winkelmandje. Ze weten realtime wanneer hun make-to-order bestelling geleverd wordt. En bij herhaalbestellingen hoeven ze alleen nog maar even de aantallen aan te passen. Geen giswerk, geen foutgevoelige handmatige processen - gewoon een soepel en logisch traject van begin tot eind.

    In B2B zit de complexiteit niet alleen aan de voorkant. Achter de schermen moet het ERP-systeem ervoor zorgen dat deze maatwerkorders zowel op logistiek als financieel gebied correct wordt verwerkt. En de uitdaging is om juist die complexiteit slim te regelen, zodat klanten er niets van merken.

    Van complexiteit naar strategisch voordeel

    Door alle technologie slim met elkaar te verbinden, lopen processen automatisch door op de achtergrond, zonder dat de klant het merkt. Het enige wat ze ervaren, is dat alles gewoon werkt. Daar ligt de kracht van Acorel: wij maken van complexiteit een strategisch voordeel. Door slimme verbindingen tussen backoffice en frontoffice zorg je ervoor dat klanten altijd een soepele ervaring hebben, zonder dat processen in de weg zitten. Zo helpen we bedrijven om eenvoud te creëren en samen te zorgen voor tevreden, loyale B2B-klanten. Want uiteindelijk zijn het gewoon mensen die zakendoen. En die verwachten dezelfde soepele ervaring als ze privé allang gewend zijn - snel, makkelijk en zonder gedoe.

    DSC03525

    Duik dieper in het belang van Customer Data

    • Wat is het belang van een klantdatastrategie?
    • Leer van bedrijven als Shimano, Fabory, Asics, en Royal Swinkels
    • Hoe bepaal je de eerste stap in dit domein?
    Customer data

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels