ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Partnerschap met Contentful en Sinch: Acorel zet strategische stap naar Composable CX

    In de strategische koers naar composable CX, en om te voldoen aan de groeiende wensen van onze klanten binnen het SAP Customer Experience portfolio, heeft Acorel, een toonaangevende SAP Customer Experience-partner, haar samenwerking met Contentful en Sinch aangekondigd. Deze samenwerking heeft tot doel de mogelijkheden van Acorel op het gebied van Customer Experience oplossingen te verbeteren.

    Partnerschap met Contentful en Sinch: Acorel zet strategische stap naar Composable CX binnen SAP CX-portfolio

    In de strategische koers naar composable CX, en om te voldoen aan de groeiende wensen van onze klanten binnen het SAP Customer Experience portfolio, heeft Acorel, een toonaangevende SAP Customer Experience-partner, haar samenwerking met Contentful en Sinch aangekondigd. Deze samenwerking heeft tot doel de mogelijkheden van Acorel op het gebied van Customer Experience oplossingen te verbeteren.

     

    Acorel is al lange tijd een vertrouwde partner bij het leveren van SAP Customer Experience oplossingen en helpt klanten met een breed scala aan diensten uit dit portfolio. Met de toenemende populariteit van SAP’s composable CX-strategie en de verschuiving van klantvoorkeuren naar geïntegreerde oplossingen binnen het SAP CX-ecosysteem, stemt Acorel nu haar koers af op composable CX.

     

    De twee belangrijke platformen die Acorel enthousiast omarmt, zijn Contentful en Sinch. Contentful is een gerenommeerd Content Management Systeem (CMS) dat de bestaande diensten van Acorel aanvult en flexibiliteit toevoegt aan het CX-aanbod. Door Contentful te integreren, streeft Acorel ernaar contentbeheerprocessen te stroomlijnen, zodat klanten consistente en boeiende ervaringen kunnen bieden via meerdere kanalen.

     

    Aan de andere kant biedt Sinch robuuste mogelijkheden voor omnichannel klantcontact, waarmee de klanten van Acorel naadloos kunnen interageren met eindgebruikers via verschillende kanalen. Deze toevoeging aan het dienstenportfolio van Acorel zal sterkere klantrelaties bevorderen en de algehele klantervaring verbeteren.

     

    “Onze samenwerking met Contentful en Sinch is een strategische stap om composable CX te omarmen en onze klanten de best-in-class oplossingen binnen het SAP CX-landschap aan te bieden,” zei Maurice Rootjes, Manager Portfolio & Innovatie bij Acorel. “We zijn enthousiast om het potentieel van deze platforms te benutten om nog meer waarde te leveren aan onze klanten en hen te helpen voorop te blijven lopen in hun initiatieven voor klantbeleving.”

     

    De samenwerking met Contentful en Sinch versterkt de positie van Acorel als een prominente speler in de SAP Customer Experience branche en biedt klanten geavanceerde oplossingen die zijn afgestemd op hun unieke behoeften. Met composable commerce als kern van de strategie is Acorel toegewijd om bedrijven in staat te stellen uitzonderlijke klantervaringen te creëren, groei te stimuleren en langetermijnsucces te behalen in het steeds veranderende digitale landschap.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels