ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Dutch IT Channel: Acorel lanceert Field Service Accelerator

    Acorel brengt vanaf vandaag de tweede Solution Package op de markt voor SAP Customer Experience. De Field Service Accelerator is een door SAP gekwalificeerde dienst, waarmee organisaties binnen acht tot twaalf weken zelf aan de slag kunnen met SAP Field Service Management.

    In 8 of 12 weken aan de slag met SAP Field Service Management. Klaar voor een 9+ klantbeleving?

    Acorel brengt vanaf vandaag de tweede Solution Package op de markt voor SAP Customer Experience. De Field Service Accelerator is een door SAP gekwalificeerde dienst, waarmee organisaties binnen acht tot twaalf weken zelf aan de slag kunnen met SAP Field Service Management.

     

    Field Service Accelerator

    De Field Service Accelerator bestaat uit SAP Field Service Management-licenties, aangevuld met diensten van Acorel. SAP Field Service Management ondersteunt het volledige proces van klantcontact tot aan het afhandelen van serviceopdrachten, zoals onderhoud en reparatie. Het biedt slimme backofficetools voor het inplannen van de juiste servicemedewerkers, mobiele applicaties om technici ter plekke te ondersteunen en een self-service portal waar klanten toegang hebben tot alle informatie over hun producten.

     

    Sneller toegang tot mogelijkheden

    Taco Schallenberg, CEO van Acorel: “Onze klanten zijn actief in een markt waar een snelle time-to-market essentieel is. Met onze Basic Package beschikt een klant in acht weken over een werkende oplossing. Dat levert een hele snelle ROI op.” Met de Field Service Accelerator krijgen organisaties sneller toegang tot de mogelijkheden van SAP Field Service Management.

     

    Certificaat

    Tijdens de ontbijtsessie ‘Field Service Management 2.0’ werd het certificaat voor de Qualified Partner Packaged Solution ‘Acorel Field Service Accelerator’ formeel overhandigd door Dirk van de Pas, SAP Partner Solution Center Manager the Netherlands. Thijs den Dikken, Business Development Manager bij Acorel, nam het certificaat namens de organisatie in ontvangst.

     

    Twee Solution Packages

    De Field Service Accelerator is de tweede door SAP gekwalificeerde Solution Package van Acorel. Eerder lanceerde het bedrijf al de Marketing Accelerator, waarmee organisaties in korte tijd meer rendement halen uit SAP Marketing Cloud. “We zijn bijzonder trots dat we als eerste partner van SAP nu twee qualified Customer Experience Solution Packages kunnen aanbieden”, aldus Taco Schallenberg.

     

    Over Acorel

    Acorel is een veelzijdige SAP Gold Partner op het gebied van sales-, service-, marketing- en commerceprocessen. Met toegankelijke IT-oplossingen en een diepgaande kennis van SAP Customer Experience oplossingen in de cloud, helpt Acorel organisaties bij het verbeteren van de customer engagement en commerce. Acorel is gevestigd in ’s-Hertogenbosch en Alkmaar en werkt onder meer voor Swinkels Family Brewers, Signify, Jacobs Douwe Egberts, Agrifirm en Sanoma Media.

     

    Over SAP

    Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP (NYSE: SAP bedrijven van elke omvang om hun bedrijfsvoering te stroomlijnen. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten de software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. www.sap.com/netherlands

     

    Dit persbericht verscheen op 8 april 2019 in Dutch IT Channel door Witold Kepinsky

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels