ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Dutch IT Channel: Acorel is uitgeroepen tot SAP Hybris partner 2017

    Tijdens de jaarlijkse uitreiking van de SAP partner awards is Acorel uitgeroepen tot SAP Hybris Partner of the Year 2017. Met deze award toont SAP Nederland haar waardering voor het feit dat Acorel in 2017 verantwoordelijk was voor het hoogste aantal SAP Hybris implementaties.

    Acorel is SAP Hybris Partner of the Year 2017

    Tijdens de jaarlijkse uitreiking van de SAP partner awards is Acorel uitgeroepen tot SAP Hybris Partner of the Year 2017. Met deze award toont SAP Nederland haar waardering voor het feit dat Acorel in 2017 verantwoordelijk was voor het hoogste aantal SAP Hybris implementaties.

     

    De feestelijke uitreiking van de SAP Partner Awards vond plaats op donderdag 15 maart 2018 in Kaatsheuvel bij De Efteling. Gastvrouw die avond was Monic van Aarle, Directeur General Business & Partner Ecosysteem van SAP Nederland. Acorel kreeg de award uit handen van Peter-Hendrik van de Poppe, Directeur SAP Hybris Nederland. In totaal werden er elf awards toegekend.  

     

    “Acorel is een belangrijke partner voor SAP”, aldus Van de Poppe. “Ze hebben het afgelopen jaar laten zien een groot aantal klanten succesvol te kunnen maken met ons complete portfolio van SAP Hybris. De kracht van onze oplossing zit in de combinatie van Sales, Service, Marketing en eCommerce. Acorel laat zien al deze specialisaties te bezitten. SAP Hybris Partner of the Year 2017 is een terechte erkenning voor onze gewaardeerde partner.”

     

    Trotse SAP CX Partner

    Acorel is trots op de SAP Hybris Partner of the Year Award 2017. “Wij zijn enorm blij met deze erkenning door SAP. Ik ben trots op alles wat we bereikt hebben in 2017. En ik ben dankbaar voor het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen”, aldus Taco Schallenberg, directeur van Acorel. In 2017 realiseerde Acorel SAP Hybris projecten bij onder meer bij Philips Lighting (Signify), itsme, Bavaria en RollDock Shipping.

     

    Meerwaarde voor onze klanten

    Schallenberg: “De afgelopen jaren hebben we de ontwikkelingen op het gebied van SAP Hybris nauwgezet gevolgd. Wij zagen de meerwaarde van dit portfolio voor onze klanten direct in en hebben ons hier de afgelopen jaren diepgaand in gespecialiseerd. Het is geweldig om te zien dat deze inspanning zich uitbetaalt. Enerzijds in erkenning en awards. Maar vooral in tevreden klanten die met de oplossingen van SAP Hybris hun klanten écht centraal weten te stellen.”

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels