ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Diversity, Equality & Inclusion Event

    Op 8 maart organiseerde Acorel een inspirerend evenement met het thema “Diversity, Equality and Inclusion”. Het onderwerp gaf sommige aanwezigen initieel enige “jeuk”. Deze zelfde mensen waren over het algemeen vooral enthousiast aan het einde van de sessie.

    Op 8 maart organiseerde Acorel een inspirerend evenement met het thema “Diversity, Equality and Inclusion”. Het onderwerp gaf sommige aanwezigen initieel enige “jeuk”. Deze zelfde mensen waren over het algemeen vooral enthousiast aan het einde van de sessie, een duidelijk signaal dat “awareness” is gecreëerd.

     

    De relatie tussen diversiteit en inclusiviteit, uitgelegd als “Diversiteit betekent uitgenodigd worden voor het feest” maar “Inclusiviteit betekent gevraagd worden om te dansen” sluit erg mooi aan bij wat onze aandacht heeft binnen Acorel. Wij hebben gekozen voor Engels als onze formele taal om ervoor te zorgen dat al onze collega’s volledig kunnen deelnemen aan alle activiteiten binnen de organisatie.

     

    Een belangrijk onderdeel van werken bij Acorel is het werken in teams. Leren over onbewuste vooroordelen heeft ons inzicht gegeven in het belang van kritisch te zijn op een representatieve diversiteit binnen een team. Het is gemakkelijk om een team te creëren van mensen waar je een “klik” mee hebt, maar dat betekent tegelijkertijd dat je wellicht nieuwe perspectieven en creatieve ideeën misloopt. Om goed te kunnen inspelen op diverse markten en een diversiteit aan klanten heb je een diversiteit aan ideeën en talent nodig.

     

    Dus, hoe kun je een inclusievere organisatie worden en meer divers talent aantrekken? Het is belangrijk om te luisteren om te begrijpen in plaats van alleen maar te reageren. Eerlijkheid is cruciaal, geen excuses. Tot slot, zorg ervoor dat iedereen een plek heeft aan tafel. Praat niet alleen over diversiteit, maar zorg ervoor dat een divers publiek aan tafel is uitgenodigd.

     

    “Zeer verhelderend evenement, dat liet zien dat Diversiteit en Inclusie een onderwerp is dat zeker verbeterd kan worden binnen bijna elke organisatie en natuurlijk ook binnen Acorel. Door een inclusieve omgeving te creëren valt er veel te winnen. Wanneer werknemers zich op hun gemak voelen en zich meer gewaardeerd voelen, zal de manier waarop mensen samenwerken en ook de werknemerservaring zeker verbeteren. En zoals we goed weten, zal met het verbeteren van de werknemerservaring ook de klantervaring verbeteren!”

    Taco Schallenberg, CEO bij Acorel

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels