ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Consumer Interactie met SAP CX bij Swinkels Family Brewers

    Bij Swinkels Family Brewers vieren we binnen het Consumer Interaction project twee livegangen:  de cashback actie en de 300e verjaardag van Bavaria.

    Bij Swinkels Family Brewers zijn SAP Commerce Cloud, SAP Customer Data Cloud en SAP Marketing Cloud geïntegreerd ingezet

    Bij Swinkels Family Brewers vieren we binnen het Consumer Interaction project twee livegangen:  de cashback actie en de 300e verjaardag van Bavaria.

     

    Cashback Campagne

    De eerste livegang was op vrijdag 22 februari. Toen is de cashback campagne site live gegaan. Deelnemers kunnen hun kassabon inscannen, persoonlijke gegevens achterlaten, om vervolgens het aankoopbedrag terug gestort te krijgen op hun bankrekening.

     

    Join the Toast

    De tweede livegang was op carnavalsdinsdag. De 300 years Bavaria campagne is op die dag voor Thailand en Zuid-Afrika live gegaan. In de komende weken zal deze campagne nog volgens planning naar een tiental andere landen uitgerold worden.

    Bekijk hier de video op YouTube!

     

    Bavaria viert haar 300e verjaardag niet alleen!

    Dit doet Bavaria natuurlijk samen met haar klanten uit verschillende landen. De 300 years campagne biedt deelnemers nl. de mogelijkheid om een wincode in te geven dan wel een toast uit te brengen op het 300-jarig bestaan van Bavaria door het uploaden van een foto / video inclusief begeleidende tekst. Uiteindelijk worden per deelnemend land meerdere winnaars bepaald, die een uitnodiging ontvangen voor een heel weekend feest in en rondom de Bavaria brouwerij.

     

    In het Consumer Interaction project zijn de volgende componenten uit het CX domein geïntegreerd ingezet: SAP Commerce Cloud, SAP Customer Data Cloud en SAP Marketing Cloud. Een succes waar het Consumer Interation project team én wij van Acorel als SAP CX partner trots op zijn!

     

    Meer weten over onze referentiecase bij Swinkels Family Brewers?

    Bekijk dan onze webpagina ‘Cases’ en bekijk daar de klantvideo met Bavaria.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels