ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Acorel’s eerste add-on voor SAP Cloud for Customer: Acorel Document Service

    Acorel biedt als eerste Nederlandse SAP Partner een add-on aan voor SAP Cloud for Customer (C4C). De Acorel Document Service biedt organisaties een gebruiksvriendelijke tool om eindgebruikers snel te voorzien van eenduidige templates voor het genereren van documenten.

    Maak zelf templates voor documenten in SAP Cloud for Customer

    Acorel biedt als eerste Nederlandse SAP Partner een add-on aan voor SAP Cloud for Customer (C4C). De Acorel Document Service biedt organisaties een gebruiksvriendelijke tool om eindgebruikers snel te voorzien van eenduidige templates voor het genereren van documenten.

     

    Documenten op basis van templates maken

    Acorel Document Service maakt het eenvoudig voor organisaties om snel templates te maken voor bedrijfsondersteunende documenten zoals offertes, enquêtes, plan van aanpak en bezoekrapporten. De templates kunnen o.a. gegenereerd worden in Microsoft Word, wat het toegankelijk maakt om informatie uit diverse applicaties te bundelen. Zo kunnen eindgebruikers templates zelf aanvullen met klantspecifieke informatie, zoals notities of foto’s.

     

    Eenvoudig aanpassen

    De flexibele tool maakt het ook mogelijk om formulier templates eenvoudig aan te passen. Bijvoorbeeld als organisaties een nieuwe huisstijl ontwikkelen. Acorel Document Service slaat geen gegevens op, maar zet documenten na genereren direct in SAP C4C.

     

    Taco Schallenberg: “Écht luisteren naar klanten”

    Taco Schallenberg, CEO bij Acorel: “We zijn bijzonder trots op onze eerste add-on voor SAP Cloud for Customer. Met Acorel Document Service beschikken bedrijven altijd over een tool die up-to-date is en blijft verbeteren. Wij zorgen ervoor dat Acorel Document Service voortdurend is afgestemd op de laatste versie van SAP C4C. En we voegen nieuwe functionaliteiten toe op basis van input uit onze community. We geloven namelijk dat we de beste service kunnen leveren door écht te luisteren naar onze klanten.”

     

    Over Acorel

    Acorel is een veelzijdige SAP Gold Partner op het gebied van sales-, service-, marketing- en commerceprocessen. Met toegankelijke IT-oplossingen en een diepgaande kennis van SAP Customer Experience oplossingen in de cloud, helpt Acorel organisaties bij het verbeteren van de customer engagement en commerce. Acorel is gevestigd in ’s-Hertogenbosch en werkt onder meer voor Swinkels Family Brewers, Signify, Jacobs Douwe Egberts, Agrifirm en Sanoma Media.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels