ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Acorel won twee SAP CX Partner awards

    Tijdens het feestelijke SAP Partner Awards gala heeft SAP Nederland haar jaarlijkse awards in Aalsmeer uitgereikt aan de best presterende partners van 2018. Monic van Aarle, Director General Business & Partner Ecosystem bij SAP Nederland, reikte samen met collega’s dertien awards uit aan de diverse partners van SAP.

    “Denk je aan Customer Experience dan denk je aan Acorel.”

    Tijdens het feestelijke SAP Partner Awards gala heeft SAP Nederland haar jaarlijkse awards in Aalsmeer uitgereikt aan de best presterende partners van 2018. Monic van Aarle, Director General Business & Partner Ecosystem bij SAP Nederland, reikte samen met collega’s dertien awards uit aan de diverse partners van SAP.

     

    SAP Cloud Value Added Reseller of the Year: Acorel

    De SAP Cloud Value Added Reseller of the Year loopt voorop in de Cloud Transformatie. Acorel richt zich volledig op ons C/4HANA Portfolio en heeft op dat gebied een zeer goede naam opgebouwd, bovendien heeft Acorel de hoogste Cloud omzet in General Business behaald.

     

    SAP Customer Experience Partner of the Year: Acorel

    Denk je aan Customer Experience dan denk je aan Acorel. Een aantal jaren geleden zagen zij groeipotentieel van ons Customer Experience portfolio. Door investering in kennis en kunde heeft dat ook dit jaar weer geresulteerd in diverse prachtige projecten en referenties bij bestaande en nieuwe klanten.

     

    Wat een TOPAVOND hebben onze collega’s Taco Schallenberg, Maurice Rootjes en Robbert van der Ploeg op 19 maart 2019 in Aalsmeer beleefd! Binnen Acorel zijn we superblij met de twee awards die we hebben gewonnen. De volgende dag ging bij ons het dak eraf!  We bedanken onze klanten en collega’s voor het vertrouwen en onze samenwerking in 2018. Deze awards hadden we zonder jullie nooit ontvangen. Daarom dragen we deze 2 awards aan jullie op, fijne mensen!

     

    Behalve foto’s en een artikel, maakte Dutch IT Channel ook een korte impressie. We willen jullie even mee laten genieten. 20 maart 2019 in Dutch IT Channel door Witold Kepinsky. Het volledige artikel over alle SAP partner awards lees je hier.

     

    Over Acorel

    Acorel is expert op het gebied van sales, service, marketing en commerce. Als betrokken partner helpt Acorel organisaties hun klantbeleving te verbeteren. Van advies tot uitvoering, met pragmatisch verandermanagement en toegankelijke oplossingen. Acorel is de grootste SAP Gold Partner in Nederland op het gebied van customer experience. Het bedrijf is gevestigd in ’s-Hertogenbosch en Alkmaar, en werkt onder meer voor Royal Swinkels Family Brewers, NCOI, ForFarmers en Plieger.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels