ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Acorel wint een SAP Award: SAP Customer Experience partner of the year

    Op dinsdag 4 april organiseerde SAP het jaarlijkse evenement om de SAP Partner Awards uit te reiken aan diverse SAP-partners in meerdere categorieën, waaronder Customer Experience. Het event werd dit jaar georganiseerd in Eindhoven, waar meerdere gastsprekers onder de noemer van ‘Gamechangers’ inspirerende verhalen deelden met het publiek. Acorel viel deze avond in de prijzen, want SAP benoemde Acorel tot beste Customer Experience partner in 2022. Uiteraard zijn we daar enorm trots op!

    Acorel wint een SAP Award: SAP Customer Experience partner of the year

    Op dinsdag 4 april organiseerde SAP het jaarlijkse evenement om de SAP Partner Awards uit te reiken aan diverse SAP-partners in meerdere categorieën, waaronder Customer Experience. Het event werd dit jaar georganiseerd in Eindhoven, waar meerdere gastsprekers onder de noemer van ‘Gamechangers’ inspirerende verhalen deelden met het publiek. Acorel viel deze avond in de prijzen, want SAP benoemde Acorel tot beste Customer Experience partner in 2022. Uiteraard zijn we daar enorm trots op!

     

    SAP gaf een schitterende toelichting waarom zij gekozen hebben voor Acorel als partner van het jaar op dit domein. De lovende woorden hadden met name betrekking op de professionele aanpak vanuit marketing en business development, de diverse accelerators welke Acorel heeft ontwikkeld op basis van de SAP-software, en de manier waarop wij onze klanten verder willen helpen. Acorel is SAP dankbaar voor deze mooie terugkoppeling.

     

    Natuurlijk willen we deze titel behouden. Taco Schallenberg, CEO van Acorel, werd gevraagd of hij verwacht volgend jaar weer op het podium te staan. “Absoluut”, luidde zijn antwoord. “We doen er alles aan om jaar in jaar uit de beste partner te zijn op het gebied van Customer Experience. We willen onze klanten laten uitblinken op dit gebied.”

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels