ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Acorel & SAP hebben officieel afgetrapt bij Shopping Tomorrow

    Op donderdag 9 maart hebben SAP en Acorel officieel afgetrapt bij Shopping Tomorrow. De community, bestaande uit een gigantisch Nederlands e-commerce netwerk, hield haar jaarlijkse opening in het theater- en congrescentrum Spant! in Bussum. Acorel en SAP debuteerde als voorzitter en host van een interessante werkgroep. Samen met deze werkgroep gaan zij de komende maanden werken om een praktisch en toepasbaar antwoord te vinden op de vraag: Hoe kan duurzaamheid een business driver zijn in de groei van B2B e-commerce?

    Op donderdag 9 maart hebben SAP en Acorel officieel afgetrapt bij Shopping Tomorrow. De community, bestaande uit een gigantisch Nederlands e-commerce netwerk, hield haar jaarlijkse opening in het theater- en congrescentrum Spant! in Bussum. Acorel en SAP debuteerde als voorzitter en host van een interessante werkgroep. Samen met deze werkgroep gaan zij de komende maanden werken om een praktisch en toepasbaar antwoord te vinden op de vraag: Hoe kan duurzaamheid een business driver zijn in de groei van B2B e-commerce?

     

    De dag startte indrukwekkend. Voor een volle zaal met allerlei experts op het gebied van e-commerce nam Marieke Vink, programmamanager bij Shopping Tomorrow, het woord en heette het netwerk welkom! De doelen van het programma waren voor iedereen helder: kennis delen, netwerken, inspiratie opdoen, en bovenal sparren met andere professionals over alledaagse uitdagingen op het gebied van e-commerce.

     

    Hierna vervolgde SAP en Acorel met de eerste werksessie. Nagenoeg de hele groep was aanwezig. De voorstelronde nam veel tijd in beslag, maar dat maakte het zeker niet minder interessant. Het was uiterst leerzaam om van de deelnemers te horen wat hen heeft aangezet om een volgende stap te nemen in het kader van duurzaamheid. Een van de belangrijkste zaken welke naar voren is gekomen, is dat veel bedrijven van mening zijn dit onderwerp niet alleen te kunnen aanpakken. Pas als de hele waardeketen, of een groep aan bedrijven, samen een vuist kan maken om duurzamer te acteren, zal het een goede kans van slagen hebben. Dat versterkte het groepsgevoel om hier nader met elkaar te werken aan een resultaat in de vorm van een praktisch antwoord op de hoofdvraag.

     

    Afsluitend heeft de groep verder gebrainstormd over de thematiek. Wat komen bedrijven zoal tegen qua duurzaamheid? Wat zijn interessante initiatieven? Wat verstaan we onder duurzaamheid? En hoe kunnen we hiermee aan de slag?

     

    We kijken uit naar de volgende werksessie, waarbij we een eerste aanzet gaan maken voor een onderzoeksmodel om nader te toetsen in de markt.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels