ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Acorel prolongeert de SAP Award: SAP Customer Experience partner of the year

    Op de avond van dinsdag 9 april werd het jaarlijkse evenement van SAP gehouden, waarbij de SAP Partner Awards werden uitgereikt aan verschillende partners in diverse categorieën, waaronder Customer Experience. Dit jaar vond het evenement plaats in Leersum, waar meerdere prominente sprekers, inspirerende verhalen deelden met het aanwezige publiek. Acorel was de grote winnaar van de avond, met de benoeming tot beste Customer Experience partner van het jaar 2023. Een erkenning waar we bijzonder trots op zijn!

    Op de avond van dinsdag 9 april werd het jaarlijkse evenement van SAP gehouden, waarbij de SAP Partner Awards werden uitgereikt aan verschillende partners in diverse categorieën, waaronder Customer Experience. Dit jaar vond het evenement plaats in Leersum, waar meerdere prominente sprekers, inspirerende verhalen deelden met het aanwezige publiek. Acorel was de grote winnaar van de avond, met de benoeming tot beste Customer Experience partner van het jaar 2023. Een erkenning waar we bijzonder trots op zijn!

     

    SAP gaf een uitgebreide toelichting op waarom Acorel werd gekozen als partner van het jaar in dit specifieke domein. ”In 2023 heeft Acorel indruk gemaakt door vooruitgang te boeken op verschillende fronten. Dit omvat onder meer het versterken van de samenwerking tussen marketing en sales, het succesvol realiseren van waardevolle nieuwe initiatieven en het versterken van hun banden binnen het SAP-ecosysteem. Deze vooruitgang heeft hun ambities binnen dit domein aanzienlijk vergroot, en we kijken dan ook met groot vertrouwen uit naar de nabije toekomst.”

     

    Met trots en dankbaarheid voor ons geweldige team en onze gewaardeerde klanten vieren we onze SAP award als beste CX-partner van het jaar bij SAP. Onze reis in CX gaat door, altijd gericht op het leveren van buitengewone klantbelevingen.” – Taco Schallenberg, CEO bij Acorel

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels