ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Acorel lanceert partnership met alokai

    Acorel is al lange tijd een vertrouwde partner bij het leveren van SAP Customer Experience oplossingen en kondigt nu met trots een strategische samenwerking aan met alokai (voorheen Vue Storefront). alokai is een toonaangevende frontendoplossing voor e-commerce, met name geschikt als storefront.

    Acorel is al lange tijd een vertrouwde partner bij het leveren van SAP Customer Experience oplossingen en kondigt nu met trots een strategische samenwerking aan met alokai (voorheen Vue Storefront). alokai is een toonaangevende frontendoplossing voor e-commerce, met name geschikt als storefront. In combinatie met SAP Commerce Cloud biedt alokai een nieuwe dimensie aan de onlineklantervaring, geheel in lijn met een composable CX-strategie. Deze samenwerking betekent voor Acorel een belangrijke stap voorwaarts in het streven van Acorel naar het verbeteren van digitale ervaringen voor haar klanten.

     

    Over de samenwerking

    SAP Commerce Cloud in combinatie met alokai vormt een krachtige combinatie voor e-commercebedrijven. Door de flexibiliteit en schaalbaarheid van SAP Commerce Cloud te combineren met de snelle prestaties van alokai, kunnen bedrijven hun online platform en klantervaringen naar een hoger niveau tillen. De synergie tussen beide platformen zorgt voor een gepersonaliseerde en responsieve online omgeving, wat resulteert in verbeterde klanttevredenheid en conversieratio’s. Met SAP Commerce Cloud en alokai kunnen bedrijven zich snel aanpassen aan een snel veranderende markt en blijven ze concurrerend in de dynamische e-commercewereld. Acorel kijkt uit naar de mogelijkheden die deze samenwerking biedt om verder te groeien naar innovatie op het gebied van customer experience en e-commerce.

     

    “We zijn verheugd om onze strategische alliantie met Acorel, gerenommeerde SAP-specialisten, te onthullen. Deze samenwerking markeert een aanzienlijke vooruitgang voor SAP Commerce Cloud-gebruikers, waardoor ze hun klantervaring kunnen verbeteren en tegelijkertijd de investering in hun tech-stacks toekomstbestendig kunnen maken. Door gebruik te maken van de aanpasbare Frontend as a Service-oplossing naast de bekwame leveringsmogelijkheden van Acorel, kunnen verkopers het volledige potentieel van composable CX ontsluiten.”

     

    Over alokai

    alokai is een open-source frontend-oplossing die bekend staat om zijn flexibiliteit, prestaties en schaalbaarheid. Met een focus op e-commerce innovatie biedt alokai een robuust platform voor het ontwikkelen van moderne digitale winkelervaringen.

     

    “Door ons strategische partnerschap met alokai omarmen we de kracht van composable architectuur. Samen geven we vorm aan de toekomst van e-commerce, waardoor bedrijven kunnen innoveren en zich kunnen aanpassen in een snel evoluerend digitaal landschap.”

     

    Over Acorel

    Acorel helpt je organisatie om optimaal betrokken te zijn bij je klanten en ze iedere keer een unieke ervaring te bieden. Dat doen we met de oplossingen van SAP Customer Experience in combinatie met onze heldere aanpak en enthousiaste consultants.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels