ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Acorel lanceert een drietal accelerators met SAP Customer Experience

    Acorel is het jaar succesvol begonnen. Als partner op het gebied van SAP Customer Experience helpt Acorel haar klanten om een betere klantbeleving binnen handbereik te brengen. De nieuwe accelerators gaan hierbij helpen.

    Acorel creëert samen met SAP accelerators voor snelle implementatie

    Acorel is het jaar succesvol begonnen. Als partner op het gebied van SAP Customer Experience helpt Acorel haar klanten om een betere klantbeleving binnen handbereik te brengen. De nieuwe accelerators gaan hierbij helpen. Acorel creëert zogeheten accelerators in samenwerking met SAP. Op basis van ervaring en best practices ontwerpt Acorel deze ‘packages’, zodat klanten snel kunnen starten met het implementeren van de software. Op die manier is de time-to-value zo optimaal mogelijk.

    “Organisaties zoeken oplossingen die snel waarde kunnen toevoegen en in staat zijn om mee te groeien met de ambities en strategie van een organisatie. Onze accelerators bieden die snelheid om concrete waarde te behalen met de oplossingen van SAP Customer Experience”

    Taco Schallenberg, CEO Acorel

     

    Acorel B2B Marketing Accelerator met SAP Emarsys

    Acorel heeft een geheel nieuwe accelerator in het leven geroepen: de Acorel B2B Marketing Accelerator op basis van SAP Emarsys. Met deze accelerator kan je in een mum van tijd aan de slag met de marketing automation software van SAP. Het pakket biedt de mogelijkheid om klein te starten met het opzetten van marketing automation, en pas later uit te breiden naar andere kanalen, zoals CRM, E-commerce, Google Ads of Facebook. Met de aanvullende business consultancy van Acorel kan je op die manier stapsgewijs werken aan de doelstellingen van jouw marketingafdeling.

     

    Acorel kwalificeerde deze package officieel met SAP in de eerste weken van 2023. Acorel is trots op deze prestatie en hoopt hiermee nog beter een klantbeleving binnen handbereik te brengen.

     

    Acorel’s Commerce Accelerator en Sales Accelerator

    Deze maand heeft Acorel ook in samenwerking met SAP de accelerator voor e-commerce en de accelerator voor CRM vernieuwd.

     

    De accelerator voor CRM zorgt ervoor dat vrijwel ieder bedrijf binnen no-time kan starten met de CRM-software van SAP. Al binnen 6 weken is Acorel in staat om met een best practise de software te implementeren, waardoor bedrijven al na 6 weken in staat zijn om een of meerdere bedrijfsdoelstellingen te bereiken met behulp van CRM. Daarbij is het mogelijk om deze accelerator te koppelen met SAP ERP, zoals SAP ECC of SAP S/4HANA.

     

    De accelerator voor e-commerce is speciaal gecreëerd voor de groothandels in Nederland. Met een specifiek oog voor deze markt heeft Acorel haar ervaringen verpakt in interessante componenten, waarin meerdere vormen mogelijk zijn. Een grootschalige e-commerce implementatie kan zo beperkt blijven, zodat je als organisatie sneller klaar bent voor de digitale toekomst.

     

    ”Acorel laat overtuigend haar domeinexpertise zien met de lancering van de nieuwe SAP-qualified partner-packaged solutions voor B2B marketing, e-ommerce en sales. De implementatie van de Acorel Accelerators in combinatie met de SAP Customer Experience oplossingen geeft de klant direct inzicht in de toegevoegde waarde voor zijn bedrijf, gerealiseerd met een korte implementatietijd en lage kostenstructuur.”

    Ton Bertram, Senior Partner Manager bij SAP

     

    Over Acorel

    Met Acorel brengen wij een betere klantbeleving binnen handbereik. Een beleving die nauw aansluit op de behoeften van jouw organisatie én jouw klanten. Wij zijn expert op het gebied van SAP Customer Experience. We leveren de software en verzorgen de implementatie daarvan. Ook begeleiden we je in het vertalen van jouw strategie naar de operatie. En bevorderen we het optimaal benutten van de geïmplementeerde software. Dit alles doen we met een team van toegewijde professionals. Professionals met verschillende expertises én kennis van de uitdagingen in jouw branche. Professionals die je inspireren om verder te kijken dan de gebaande paden. Zo leveren wij precies wat nodig is om het door jou gewenste resultaat te realiseren. Of zelfs te overtreffen. Wat ons drijft? Organisaties aantoonbaar succesvoller maken. Elke dag weer.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels