ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Acorel ‘Inspired in 90 Minutes’ webinars

    Op donderdag 25 maart organiseerde Acorel voor de vierde keer een ‘INSPIRED IN 90 MINUTES’ webinar.  Na eerdere succesvolle inspiratie webinars in 2020 was dit de eerste editie in 2021.  Alle aandacht ging 90 minuten naar SAP Cloud for Customer, de oplossing van SAP voor het ondersteunen van sales -en serviceprocessen. Zo’n 50 bedrijven haakten aan.

    Wederom een gewaardeerd webinar: Inspired in 90 minutes

    Op donderdag 25 maart organiseerde Acorel voor de vierde keer een ‘INSPIRED IN 90 MINUTES’ webinar.  Na eerdere succesvolle inspiratie webinars in 2020 was dit de eerste editie in 2021.  Alle aandacht ging 90 minuten naar SAP Cloud for Customer, de oplossing van SAP voor het ondersteunen van sales -en serviceprocessen. Zo’n 50 bedrijven haakten aan.

     

    Nieuwste release SAP Cloud for Customer

    Tijdens het webinar namen consultants van Acorel de deelnemers mee door de diverse onderwerpen. Na de introductie door Joost Goudriaan, accountmanager bij Acorel, trapte zijn collega Joëlle Small als eerste af. Joëlle werkt als Customer Experience consultant bij Acorel. Zij ging met de deelnemers dieper in op de nieuwste releases van SAP Cloud for Customer. In 20 minuten behandelde zij de nieuwste ontwikkelingen omtrent look & feel (Fiori UI), call list functionaliteit en mobiliteit.

     

    Performance en kennisbanken

    Aansluitend pakte Guus Dorenbos het stokje over. Guus is ooit als consultant betrokken geweest bij de allereerste SAP Cloud for Customer implementatie in Nederland. Hij gaf de deelnemers meer inzichten omtrent performance en kennisbanken. Performance is de rode draad in alle cloud discussies. Medewerkers verwachten dat hun applicatie altijd (snel) en overal werkt. Guus belichtte dan ook de bijbehorende kennisbank -de knowledge base- en hoe deze het beste inzetbaar is binnen de serviceprocessen van SAP Cloud for Customer.

     

    Roadmap & Key Innovation

    Tot slot behandelde Marius van Ravenstein, consultant en solution advisor bij Acorel, de SAP Cloud for Customer Roadmap. Deze toont op welke gebieden de tool de komende tijd gaat vernieuwen. Een onderwerp dat veel bedrijven aanspreekt. SAP Cloud for Customer gebruikers kunnen bijvoorbeeld een integratie met MS Teams verwachten die in de mei 2021 release beschikbaar komt. In deze release introduceert SAP ook de mogelijkheid tot dynamisch inplannen of laten inplannen, op basis van bepaalde kenmerken, bezoeken en activiteiten. Marius behandelde als Key Innovation onderwerp ook de Service Agent Desktop; een speciaal ontwikkelde omgeving voor servicemedewerkers. Door de slimmere schermindeling in de Service Agent Desktop zijn servicemedewerkers in staat klantvragen efficiënter af te handelen.

     

    Een interactieve sessie

    Joost Goudriaan is de stuwende kracht achter de 90 minutes inspiration webinars bij Acorel. Joost stelt de klant altijd centraal; die van Acorel én die van de klanten van Acorel. Met collega’s stelt hij voor ieder ‘Inspired in 90 minutes’-webinar elke keer weer een agenda samen die gebruikers informeert, prikkelt, inspireert en uitdaagt hun oplossingen optimaal uit te nuttten. Ook het 4e expert ‘Inspired in 90 Minutes’-webinar werd een interactieve sessie waarin deelnemers goede vragen stelden, meldde Joost.

     

     

    SAP Customer Experience door Acorel

    Acorel verzorgt SAP Customer Experience webinar. Samen bouwen we aan een community waarin wij als organisatie gebruikers van de software uit de SAP CX suite informeren en inspireren over de (nieuwste) mogelijkheden. Het doel hiervan is om gebruikers te helpen de maximale waarde uit hun oplossingen te halen. 

     

    Wil je de volgende keer zelf geïnspireerd worden? Volg ons op LinkedIn en je ziet direct wanneer we de volgende ‘Inspired in 90-minutes’-webinar organiseren.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels