Wederom een gewaardeerd webinar: Inspired in 90 minutes
Op donderdag 25 maart organiseerde Acorel voor de vierde keer een ‘INSPIRED IN 90 MINUTES’ webinar. Na eerdere succesvolle inspiratie webinars in 2020 was dit de eerste editie in 2021. Alle aandacht ging 90 minuten naar SAP Cloud for Customer, de oplossing van SAP voor het ondersteunen van sales -en serviceprocessen. Zo’n 50 bedrijven haakten aan.
Nieuwste release SAP Cloud for Customer
Tijdens het webinar namen consultants van Acorel de deelnemers mee door de diverse onderwerpen. Na de introductie door Joost Goudriaan, accountmanager bij Acorel, trapte zijn collega Joëlle Small als eerste af. Joëlle werkt als Customer Experience consultant bij Acorel. Zij ging met de deelnemers dieper in op de nieuwste releases van SAP Cloud for Customer. In 20 minuten behandelde zij de nieuwste ontwikkelingen omtrent look & feel (Fiori UI), call list functionaliteit en mobiliteit.
Performance en kennisbanken
Aansluitend pakte Guus Dorenbos het stokje over. Guus is ooit als consultant betrokken geweest bij de allereerste SAP Cloud for Customer implementatie in Nederland. Hij gaf de deelnemers meer inzichten omtrent performance en kennisbanken. Performance is de rode draad in alle cloud discussies. Medewerkers verwachten dat hun applicatie altijd (snel) en overal werkt. Guus belichtte dan ook de bijbehorende kennisbank -de knowledge base- en hoe deze het beste inzetbaar is binnen de serviceprocessen van SAP Cloud for Customer.
Roadmap & Key Innovation
Tot slot behandelde Marius van Ravenstein, consultant en solution advisor bij Acorel, de SAP Cloud for Customer Roadmap. Deze toont op welke gebieden de tool de komende tijd gaat vernieuwen. Een onderwerp dat veel bedrijven aanspreekt. SAP Cloud for Customer gebruikers kunnen bijvoorbeeld een integratie met MS Teams verwachten die in de mei 2021 release beschikbaar komt. In deze release introduceert SAP ook de mogelijkheid tot dynamisch inplannen of laten inplannen, op basis van bepaalde kenmerken, bezoeken en activiteiten. Marius behandelde als Key Innovation onderwerp ook de Service Agent Desktop; een speciaal ontwikkelde omgeving voor servicemedewerkers. Door de slimmere schermindeling in de Service Agent Desktop zijn servicemedewerkers in staat klantvragen efficiënter af te handelen.
Een interactieve sessie
Joost Goudriaan is de stuwende kracht achter de 90 minutes inspiration webinars bij Acorel. Joost stelt de klant altijd centraal; die van Acorel én die van de klanten van Acorel. Met collega’s stelt hij voor ieder ‘Inspired in 90 minutes’-webinar elke keer weer een agenda samen die gebruikers informeert, prikkelt, inspireert en uitdaagt hun oplossingen optimaal uit te nuttten. Ook het 4e expert ‘Inspired in 90 Minutes’-webinar werd een interactieve sessie waarin deelnemers goede vragen stelden, meldde Joost.
SAP Customer Experience door Acorel
Acorel verzorgt SAP Customer Experience webinar. Samen bouwen we aan een community waarin wij als organisatie gebruikers van de software uit de SAP CX suite informeren en inspireren over de (nieuwste) mogelijkheden. Het doel hiervan is om gebruikers te helpen de maximale waarde uit hun oplossingen te halen.
Wil je de volgende keer zelf geïnspireerd worden? Volg ons op LinkedIn en je ziet direct wanneer we de volgende ‘Inspired in 90-minutes’-webinar organiseren.