ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Acorel en Proxcellence samen: méér waarde voor de business

    Customer Experience-specialist Acorel heeft op 29 april 2021 Proxcellence Nederland overgenomen. Met de overname van de SAP Business Technology Platform expert breidt Acorel haar Customer Experience activiteiten verder uit. Proxcellence brengt Acorel kennis en expertise in het integreren en ontsluiten van data en informatie voor business intelligence in CX-processen.

    Acorel verbreedt CX-propositie met overname Proxcellence Nederland

    Customer Experience-specialist Acorel heeft op 29 april 2021 Proxcellence Nederland overgenomen. Met de overname van de SAP Business Technology Platform expert breidt Acorel haar Customer Experience activiteiten verder uit. Proxcellence brengt Acorel kennis en expertise in het integreren en ontsluiten van data en informatie voor business intelligence in CX-processen.

     

    Proxcellence Nederland is opgericht in 2015 en gespecialiseerd in integratie en het creëren van gezonde datastromen die waarde toevoegen aan de business. Dat doet het bedrijf door inzet van de laatste innovatieve en intelligente technologieën van het SAP Business Technology Platform (SAP BTP). Proxcellence is onder meer bekend van de ‘UV Radar’ app van KWF Kankerbestrijding en de app ‘Dat ben ik’ van Alzheimer Nederland. Beide apps zijn tot stand gekomen in samenwerking met SAP Nederland. Proxcellence Nederland gaat verder onder de naam Acorel Technology. De Belgische en Luxemburgse onderdelen van Proxcellence vallen buiten de overname en blijven zelfstandig bestaan onder hun eigen naam.

     

    Waardecreatie

    Taco Schallenberg, directeur van Acorel: “Met de overname van Proxcellence zetten we onze volgende stap in sales, service, marketing en commerce. Door data intelligent te integreren in bedrijven met het SAP Business Technology Platform, creëren we waarde voor de business. Zo ontwikkelt Acorel zich door als vooraanstaand Customer Experience partner voor innovatieve organisaties. We zijn erg blij met de technologie- en integratie-expertise van onze ervaren collega-specialisten van Proxcellence. In het verleden hebben we de kennis van Proxcellence al tijdens verschillende projecten mogen ervaren. Die expertise willen we ook in de toekomst optimaal inzetten.”

     

    Klantvoordeel

    Guido Koopmann, Managing Partner bij Proxcellence en Igor Mitrovic, Managing Director bij Proxcellence zien in de overname voordelen voor klanten van zowel Acorel als Proxcellence: “Acorel helpt waarde creëren op het gebied van data-excellence, procesintegratie en extensies binnen Customer Experience bedrijfsapplicaties. Klanten van Proxcellence krijgen het volledige SAP Customer Experience-portfolio en managed services tot hun beschikking. Gezamenlijk zijn we in staat om waarde voor de business te creëren met een sterke focus op de eindklant.”

     

    Intelligent Enterprise combinatie

    Raymond Schöder, Director Midmarket en Partner Ecosystem SAP Nederland: “Acorel en Proxcellence zijn twee gespecialiseerde SAP partners. Ze zijn elk succesvol op hun eigen terrein en daarnaast vullen ze elkaar aan. Ik twijfel er niet aan dat de combinatie van de twee bedrijven succesvol zal zijn. Samen kunnen ze klanten nog beter helpen transformeren tot Intelligent Enterprises om hun winstgevendheid, veerkracht en verduurzaming te bestendigen voor de toekomst.”

     

    Over Acorel

    Acorel is expert op het gebied van sales, service, marketing en commerce. Als betrokken partner helpt Acorel organisaties hun klantbeleving te verbeteren en door gezonde datastromen meer waarde voor de business te creëren. Van advies tot uitvoering, met pragmatisch verandermanagement en toegankelijke, gebruikersvriendelijke oplossingen. Acorel is de grootste SAP Gold Partner in Nederland op het gebied van customer experience. Wij hebben kantoren in ’s-Hertogenbosch en Alkmaar en werken onder meer voor Royal Swinkels Family Brewers, Signify, Intergamma en NCOI.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels