ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Acorel en Noventum starten strategische samenwerking voor service management met SAP

    CX-specialist Acorel en Management Consultancy bedrijf Noventum gaan op strategisch niveau samenwerken. Door de nauwe samenwerking kunnen klanten nog beter bediend worden. Met Service Growth with SAP helpen de twee bedrijven hun klantbeleving en service excellence te verbeteren en om duurzame, winstgevende inkomstenstromen uit diensten te laten groeien.

    CX-specialist Acorel en Management Consultancy bedrijf Noventum gaan op strategisch niveau samenwerken. Door de nauwe samenwerking kunnen klanten nog beter bediend worden. Met Service Growth with SAP helpen de twee bedrijven hun klantbeleving en service excellence te verbeteren en om duurzame, winstgevende inkomstenstromen uit diensten te laten groeien.

     

    Noventum (2001) en Acorel (2006) zijn sinds hun oprichting actief in klantbeleving en service. Beide partijen hebben een jarenlange bewezen staat van dienst om klanten te helpen hun groei te overtreffen en winstgevendheidsdoelstellingen van servicebedrijven te verbeteren. In de gloednieuwe gezamenlijke waardepropositie Service Growth with SAP komen de twee werelden van Acorel en Noventum samen: Noventum management consultancy aangevuld met diensten van Acorel. Service Growth with SAP creëert het juiste klimaat voor Service Transformatie, neemt de organisatie mee in de verandering, voorkomt weerstanden, ontwikkelt de business én helpt de organisatie met de benodigde skills en vaardigheden.

     

    Waardegroei

    Taco Schallenberg, directeur van Acorel: “De synergie tussen onze bedrijven is groot. Onze expertise in het servicedomein sluit uitstekend op elkaar aan. Service Growth with SAP helpt bedrijven in hun transformatie om nieuwe waardeproposities voor hun diensten te identificeren en te ontwerpen. Deze vertalen we naar de juiste technologische oplossing en implementatie om, indien nodig, daarna in beheer te nemen. Zo onderscheidt Acorel zich nog meer als dé Customer Experience partner voor bedrijven.”

     

    Fundament voor groei

    Annick Perry, Partner bij Noventum: “Ik ben trots op onze eerste gezamenlijke propositie met Acorel: Service Growth with SAP. Het op orde brengen van je standaard basis-klantprocessen en data zijn randvoorwaarden voor het succesvol ontwikkelen van serviceproposities. Door Service Growth with SAP opent zich een wereld aan mogelijkheden voor service-georiënteerde organisaties om winstgevende en duurzame business modellen te lanceren.

     

    Intelligent Enterprise Quest

    Raymond Schöder, Director Midmarket en Partner Ecosystem SAP Nederland: “In onze snel veranderende wereld ondersteunt SAP bedrijven in hun reis om nieuwe, winstgevende en duurzame verkopen te genereren met nieuwe diensten. In hun transformatie tot een Intelligent Enterprise spelen gespecialiseerde partners als Acorel een cruciale rol. Met Service Growth with SAP en de samenwerking met Noventum toont Acorel eens te meer de titel van SAP Customer Experience Gold Partner méér dan waard te zijn.

     

    Over Acorel

    Acorel is expert op het gebied van sales, service, marketing en commerce. Als betrokken partner helpt Acorel organisaties hun klantbeleving te verbeteren. Van advies tot uitvoering, met pragmatisch verandermanagement en toegankelijke oplossingen. Acorel is de grootste SAP Gold Partner in Nederland op het gebied van customer experience. Het bedrijf is gevestigd in ’s-Hertogenbosch en Alkmaar, en werkt onder meer voor Royal Swinkels Family Brewers, Intergamma, Signify, Agrifirm en Plieger. Website: www.acorel.nl.

     

    Over Noventum Service Management

    Noventum richt zich als managementadviesbureau uitsluitend op het begeleiden van managementteams van wereldwijde productie- en industriële dienstverlenende bedrijven die winstgevend willen groeien met service. Door inzet van beproefde methoden, kaders en benchmarks helpt Noventum organisaties bij het definiëren en implementeren van servicestrategieën die de bedrijfsprestaties meetbaar verbeteren, de omzet, winstgevendheid en klantloyaliteit verhogen. Met meer dan 200 succesvolle opdrachten voor enkele van ’s werelds grootste machine maakbedrijven, is Noventum dé partner voor het realiseren van winstgevende groei met service. Website: www.noventum.eu.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels