ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Nieuws
  • Orchestration & Integration
  • Accelerator helpt groothandels met tevreden klanten

    SAP heeft op woensdag 14 oktober de Acorel Commerce Wholesale Accelerator formeel gekwalificeerd. Met deze bundel van software en diensten kunnen groothandelsbedrijven hun klanten beter bedienen, de klanttevredenheid verhogen en sneller nieuwe producten introduceren. Acorel is de allereerste SAP Partner ter wereld met vier SAP gekwalificeerde Solution Packages in het Customer Experience domein.

    “Deze accelerator helpt groothandels een échte partner van de klant te worden.”

    SAP heeft op woensdag 14 oktober de Acorel Commerce Wholesale Accelerator formeel gekwalificeerd. Met deze bundel van software en diensten kunnen groothandelsbedrijven hun klanten beter bedienen, de klanttevredenheid verhogen en sneller nieuwe producten introduceren. Acorel is de allereerste SAP Partner ter wereld met vier SAP gekwalificeerde Solution Packages in het Customer Experience domein.

     

    Acorel heeft zich de voorbije jaren ontwikkeld tot een toonaangevende naam op het gebied van klantbeleving. Dat komt ook tot uiting in de nieuwe, door SAP gekwalificeerde Acorel Commerce Wholesale Accelerator. Met deze praktische bundel van diensten en oplossingen kunnen traditionele groothandelsbedrijven zich snel en eenvoudig ontwikkelen tot een dienstverlener die excelleert op het gebied van e-commerce. De Acorel Commerce Wholesale Accelerator is gebaseerd op de Commerce Cloud oplossing van SAP, waar e-commerce en product data management in één platform samenkomen, gecombineerd met diverse services van Acorel. Groothandelsbedrijven kunnen met de Acorel Commerce Core Accelerator, de instapversie, al vanaf zestien weken met hun nieuwe e-Commerce omgeving aan de slag.

     

    Toegevoegde waarde bieden aan de groothandel

    “In een tijd waarin het steeds makkelijker wordt om producten rechtstreeks bij de producent te bestellen, zoeken groothandelsbedrijven naar manieren om zich te onderscheiden en toegevoegde waarde te bieden”, zegt Taco Schallenberg, CEO van Acorel. “Met onze Acorel Commerce Wholesale Accelerator stellen we elke groothandel in staat om een échte partner van de klant te worden. We helpen deze bedrijven om voortdurend met klanten in contact te blijven en te ontdekken waar ze écht behoefte aan hebben. Met onze nieuwe accelerator zorgen we voor een gestroomlijnde omni-channel shopping experience. Tegelijkertijd zorgen we dat deze bedrijven kunnen bouwen op accurate productinformatie. Het resultaat? Hogere klanttevredenheid, snellere time-to-market met nieuwe producten en klantenbinding door het toevoegen van waarde door kennis en extra services.”

     

    Ook SAP is blij met de prestatie van Acorel. Raymond Schöder, Director General Business & Partner Ecosystem van SAP Nederland:“Acorel is een belangrijke partner van SAP op het gebied van Customer Experience. Wij zijn erg blij met hun vierde SAP Qualified Partner Package”, zegt Raymond Schröder, Directeur General Business & Partner Ecosystem van SAP Nederland. “Acorel is een innovatieve partner die blijft investeren in kennis en innovatie om hun bestaande en nieuwe klanten een hoogwaardige dienstverlening te kunnen bieden.”

     

    Over Acorel

    Acorel is expert op het gebied van sales, service, marketing en commerce. Als betrokken partner helpt Acorel organisaties hun klantbeleving te verbeteren. Van advies tot uitvoering, met pragmatisch verandermanagement en toegankelijke oplossingen. Acorel is de grootste SAP Gold Partner in Nederland op het gebied van customer experience. Het bedrijf is gevestigd in ’s-Hertogenbosch en Alkmaar, en werkt onder meer voor Royal Swinkels Family Brewers, NCOI, ForFarmers en Plieger.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels