ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Inzichten
  • Blijf concurrerend in de digitale wereld met het SAP Business Technology Platform

    Ontdek hoe SAP Business Technology Platform (BTP) oplossingen biedt.

    Wat is het SAP Business Technology Platform?

    SAP BTP is een cloud platform, waarin SAP verschillende diensten aanbiedt via credits of via een licentie. Vrijwel elke denkbare innovatie kan met behulp van SAP BTP worden gerealiseerd. Jouw IT-landschap, de digitale kern van jouw organisatie, laat SAP BTP hierbij ongemoeid. Dit zorgt ervoor dat de kern van jouw IT-landschap, waar alle standaard bedrijfsprocessen worden verwerkt en data wordt opgeslagen, ‘schoon’ blijft. Het is het fundament van jouw organisatie. Door dit fundament schoon te houden, behoudt jouw systeem optimale prestaties en kun je gemakkelijker inspelen op veranderingen en wensen van collega’s en klanten. Gebruiksgemak en snelheid staan daarbij voorop.

     

    De voordelen van SAP BTP

    SAP Business Technology Platform (BTP) biedt waardevolle voordelen voor jouw organisatie. Allereerst maakt het mogelijk om complexe integraties tussen jouw systemen tot stand te brengen, waardoor de samenwerking en gegevensuitwisseling naadloos verlopen. Daarnaast stelt SAP BTP je in staat om je systeemlandschap uit te breiden met innovatieve apps, kunstmatige intelligentie, automatisering en extensies. Hierdoor ben je in staat om je bedrijfsprocessen te verbeteren en te vernieuwen met behulp van geavanceerde technologieën. Een bijkomend voordeel is dat je bedrijfsprocessen kunt aanpassen zonder dat daar ingrijpend onderhoud voor nodig is, waardoor je flexibiliteit en efficiëntie in je organisatie bevordert.

     

    Integreer zonder obstakels

    In het verleden was systeemintegratie een complexe operatie. Het SAP Business Technology Platform maakt integratie nu een stuk eenvoudiger. Ontwikkel apps, automatiseer processen en ontwerp bedrijfssites met de eenvoud van drag-and-drop. Hierdoor is een naadloze integratie van jouw gehele systeemlandschap gemakkelijk te realiseren. En wij helpen jou bij de eerste stappen. Wij zijn de partner die je stapsgewijs helpt om jouw route naar een betere klantbeleving te ontdekken. We helpen je om jouw behoeften te vertalen naar innovatie en verbetering.

     

    Haal de optimale waarde uit je data

    Met SAP BTP vertaal je data naar analyses die echte toegevoegde waarde bieden. BTP is de plek waar je diverse datastromen uit SAP en andere bronnen samenbrengt. De zakelijke context van alle gegevens blijft behouden, inclusief alle metadata. Door de rijke data waarmee je werkt, kun je zonder grote inspanning geavanceerdere inzichten, planningen, voorspellingen en scenario’s creëren. Deze kun je vervolgens moeiteloos terug laten komen in andere SAP-applicaties. Zo stimuleer je het nemen van onderbouwde beslissingen op het juiste moment, en kan iedereen in jouw organisatie vertrouwen op betrouwbare gegevens.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels