ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Inzichten
  • Digital Marketing
  • Orchestration & Integration
  • Haal alles uit je klantdata met SAP Customer Data Management

    Klantdata is de fundering voor een onvergetelijke customer experience. In dit artikel ontdek je hoe je wél alles uit klantdata haalt met SAP Customer Data.

    Klantdata is de basis voor een onvergetelijke customer experience. Toch benutten veel organisaties deze waardevolle informatie nog niet volledig. Een gemiste kans, want klantdata helpt bij betere besluitvorming, het opbouwen van vertrouwen, het versterken van loyaliteit én het naleven van de AVG. In dit artikel ontdek je hoe SAP Customer Data Management – de verzamelnaam voor SAP Customer Data Cloud en SAP Customer Data Platform – jou helpt om wél alles uit klantdata te halen en klantbeleving structureel te verbeteren.

     

    Ontvang ons nieuwste e-book

    Wil je je verder verdiepen in het belang van klantdata en Customer Data Management? Download ons e-book en ontdek de nieuwste trends, inzichten en adviezen. Leer hoe je klantdata inzet voor betere besluitvorming, operationele efficiëntie en een concurrentievoordeel.

     

    Wat klanten van jou verwachten

    De verwachtingen van klanten blijven groeien. Ze willen weten welke data je van hen hebt en eisen dat je daar zorgvuldig mee omgaat. Tegelijk verwachten ze dat je hen herkent en op ieder kanaal een persoonlijke ervaring biedt. Waar de eerste twee verwachtingen vooral risico’s met zich meebrengen bij het niet naleven, bieden de laatste twee juist kansen om klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen.

     

    De grootste uitdagingen rondom klantdata

    Veel organisaties lopen tegen drie terugkerende uitdagingen aan. De eerste is het gebrek aan consistentie in klantdata: data zit verspreid over systemen, wat leidt tot datasilo’s en inconsistente klantinteracties. De tweede uitdaging is het ontbreken van een duidelijke structuur in hoe klantdata wordt verwerkt. Dit maakt schaalbare personalisatie lastig. Ten derde is er vaak geen duidelijkheid over waar data opgeslagen is. Dit maakt snelle en transparante communicatie moeilijk en ondermijnt het vertrouwen in je merk.

     

    Zo voldoe je aan klantverwachtingen

    Om deze uitdagingen te overwinnen en écht klantgericht te werken, zijn vijf stappen essentieel. Herken klanten op ieder kanaal. Verzamel de juiste data, inclusief toestemming. Begrijp klanten volledig met een 360 graden klantbeeld. Personaliseer ervaringen over alle kanalen. En wees transparant over wat je doet met hun data. SAP Customer Data Management ondersteunt je in elke stap van dit proces.

     

    De kracht van SAP Customer Data Management

    SAP Customer Data Management bestaat uit twee krachtige oplossingen: SAP Customer Data Cloud (CDC) en SAP Customer Data Platform (CDP). Samen zorgen ze voor grip op klantdata, meer vertrouwen en een consistente klantbeleving over alle kanalen.

     

    SAP Customer Data Cloud: bouw vertrouwen op

    Met SAP CDC leg je de basis voor het veilig verzamelen van klantdata. Progressive profiling zorgt ervoor dat je klantinformatie stap voor stap opbouwt. Klanten geven actief toestemming, die ze op elk moment kunnen beheren. Dankzij CDC bied je veilige login-opties zoals social login of gezichtsherkenning en voldoe je aan alle privacyvereisten.

     

    SAP Customer Data Platform: gebruik data slim

    SAP CDP bouwt voort op het fundament van CDC. Het platform koppelt klantdata uit verschillende systemen – zoals Emarsys, Sales Cloud en Service Cloud – en zorgt dat data enkel binnen de juiste context wordt gebruikt. Zo voorkom je datasilo’s en zorg je voor een persoonlijke ervaring op elk kanaal. Daarnaast helpt CDP je om gedrag te analyseren en campagnes relevanter en effectiever te maken.

     

    Maak van klantdata je concurrentievoordeel

    Klantdata biedt eindeloze mogelijkheden – mits je het goed inzet. Met SAP Customer Data Management zorg je ervoor dat je data veilig, transparant en effectief gebruikt. Het resultaat: meer vertrouwen, hogere klanttevredenheid en betere bedrijfsresultaten. Ontdek in onze video en het e-book hoe je hier vandaag nog mee kunt starten.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels