ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Cases
  • E-commerce
  • Voor alle TABS bedrijven is uitgebreide, correcte en makkelijk uitwisselbare productinformatie een absolute noodzaak. SAP Commerce biedt de oplossing.

    Klantnaam

    TABS Holland

    Klant sinds

    2018

    Producten

    SAP Commerce Cloud

    TABS Holland2 e1547652279137

    Een sterke behoefte naar uitgebreide, correcte en makkelijk uitwisselbare productinformatie

    Binnen verschillende bedrijven van de holding is een sterke behoefte ontstaan naar uitgebreide, correcte en makkelijk uitwisselbare productinformatie. In het verleden was de vraag naar productinformatie vooral afkomstig van online verkoop, nu komt deze vraag uit allerlei onderdelen van de organisatie. Een hedendaagse leverancier kan niet zonder accurate productinformatie.

     

    Naast dat een aantal bedrijven binnen de holding overlappend assortiment hebben, hebben de bedrijven voornamelijk dezelfde informatiebehoefte. TABS Holland heeft dan ook besloten één systeem in te zetten voor het verzamelen, publiceren en onderhouden voor al haar dochterbedrijven. Er is gekozen voor SAP PCM. De naadloze integratie met e-Commerce en SAP ECC is belangrijk geweest bij deze keuze.

     

    Door onderscheid te maken tussen generieke en commerciële productinformatie worden productkenmerken slechts éénmalig verwerkt waarna deze voor alle bedrijven beschikbaar zijn. De bedrijven zelf hebben de mogelijkheid om eigen commerciële teksten, afbeeldingen, video’s en andere media toe te voegen.

     

    Er vindt veel uitwisseling van productinformatie plaats, zoals aanlevering door leveranciers, verrijking vanuit externe bronnen, koppeling met interne en externe systemen en aanlevering aan klanten voor wederverkoop. Om deze uitwisseling van informatie zo soepel mogelijk te laten verlopen, wordt gebruik gemaakt van meerdere standaarden. Waaronder:

    • GS1 biedt een centrale bron voor het uitwisselen van artikelgegevens in de levensmiddelen- en drogisterijsector, de doe-het-zelf- en tuinsector en de gezondheidszorg.
    • ETIM, standaard voor classificatie van productgegevens in de bouw- en installatiesector
    • Bouw Informatie Model (BIM), is een 3D model waarin alle informatie die nodig is voor de bouw wordt verwerkt.

     

    Over TABS Holland

    Timber and Building Supplier Holland is de holding van een groep bedrijven die met elkaar vooraanstaande leveranciers van hout en bouwmaterialen zijn op de Nederlandse markt van nieuwbouw, renovatie en onderhoud. Het concern omvat 11 bedrijven met een gezamenlijke totaalomzet van ca. € 650 miljoen per jaar en ongeveer 1.550 medewerkers.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels