ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Cases
  • Self-Service
  • Sales Management
  • SPIE legt het fundament voor datagedreven beslissingen in aanbestedingsprocessen

    Klantnaam

    SPIE

    Klant sinds

    2018

    Producten

    SAP Sales & Service Cloud

    Strukton Still

    Hoe kan een wereldwijd bouwbedrijf inefficiënte en tijdrovende bedrijfsprocessen elimineren?

    Door alle aanbestedingsprocessen te stroomlijnen en daarmee de kans op succes op projecten te vergroten met SAP Sales Cloud en Acorel.

     

    Onder de noemer ‘smart technology for modern life’ creëert SPIE slimme, duurzame gebouwen en ideale werk- en leefomgevingen. Met een unieke combinatie van bouw, elektrotechniek en werktuigbouw zijn zij koploper op het gebied van innovatieve contractvormen. Verouderde aanbestedingsprocessen met talrijke spreadsheets beperkten hun zakelijke kansen echter. Door cloudoplossingen voor projectmanagement te implementeren, kan SPIE profiteren van meer transparantie over lopende projecten en tijd besparen bij het genereren van leads.

     

    Een fundament leggen voor datagedreven beslissingen in inkoopprocessen

    Door alle masterdata te koppelen aan SAP Sales Cloud realiseerde SPIE meer efficiëntie en transparantie over hun projecten. SPIE heeft nu één platform om op voort te bouwen voor de toekomst.

    De behaalde doelstellingen zijn:

    • Centraliseer alle projectgegevens
    • Genereer automatisch aanbestedingsdocumenten ondersteund door projectinformatie
    • Verhoog de datakwaliteit met verplichte invoervelden
    • Zorg ervoor dat relevante medewerkers de benodigde projectgegevens ontvangen wanneer ze deze nodig hebben
    • Transparantie vergroten door centraal inzicht in het aanbestedingsproces
    • Werk met automatische monitoring en rapportage voor deadlines voor projectlevering

     

    "Dankzij SAP Sales Cloud heeft elke betrokken medewerker op elk moment van het aanbestedingsproces het juiste inzicht"

    Sandra Bakker, Program Manager Digitalization bij SPIE

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels