ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Cases
  • Self-Service
  • Sales Management
  • De transformatie naar een servicegerichte organisatie bij Signify

    Klantnaam

    Signify

    Klant sinds

    2016

    Producten

    SAP Sales & Service Cloud

    Signify Referentiepage website

    ‘Met SAP Service Cloud zijn we getransformeerd naar een servicegerichte organisatie. We hebben wereldwijd inzicht in klachten en vragen, waardoor we klanten beter en sneller kunnen helpen.’

    Bart-Hendrik Huisman, Head of Customer Satisfaction bij Signify

     

    Klanten beter en sneller helpen

    Signify is de wereldmarktleider in conventionele, LED en connected verlichting. Ze maken energiezuinige verlichtingsproducten, systemen en services. Daarmee maken ze het leven van mensen veiliger en comfortabeler, werken bedrijven efficiënter en productiever en worden steden leefbaarder. Signify heeft ongeveer 39.000 werknemers en ze zijn actief in meer dan 70 landen. Om klanten beter en sneller te kunnen helpen bij vragen, schakelden ze de hulp van Acorel in.

     

    Betrouwbare oplossing

    Bart-Hendrik Huisman, Head of Customer Satisfaction bij Signify: ‘Door de snel veranderende klantvragen, stonden we voor een uitdaging. Vroeger namen mensen contact met ons op als ze een kapotte lamp hadden. Tegenwoordig willen ze geïnformeerd worden over het verbeteren van de functionaliteit van hun systeem. Om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen, gingen we op zoek naar een betrouwbare oplossing om een betere klantenservice te bieden.’

     

    SAP EMEA Gold Quality Award

    Acorel heeft Signify geholpen om in 18 maanden tijd SAP Service Cloud in 60 landen te implementeren. Deze snelle implementatie is door SAP bekroond met de SAP EMEA Gold Quality Award. Huisman is ontzettend trots op deze award en ziet het als erkenning voor het hele projectteam: ‘Samen met Acorel en SAP hebben we onvoorstelbaar snel gewerkt. Toen we binnen Signify de voordelen van deze tool begonnen te zien, hebben we de uitrol versneld en de tool zelf verder uitgerold dan in eerste instantie het plan was.’

     

    Transformatie naar servicegerichte organisatie

    Het resultaat van deze implementatie bij Signify is dat klanten nu sneller antwoord krijgen op al hun vragen. Huisman: ‘SAP Service Cloud stelt ons in staat om te transformeren naar de servicegerichte organisatie die we willen zijn. We hebben nu wereldwijd inzicht in de klachten en vragen van klanten. Ook zien we de kosten en snelheid van afhandeling van deze klantenserviceverzoeken. Met deze cruciale gegevens kunnen we onze klantenservice, producten en diensten verbeteren.’

     

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels