ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Cases
  • Digital Marketing
  • E-commerce
  • Self-Service
  • Royal Swinkels Family Brewers over hun intelligente brouwerijen

    Klantnaam

    Royal Swinkels

    Klant sinds

    2018

    Producten

    SAP Commerce Cloud

    SAP Sales & Service Cloud

    SAP Marketing Cloud

    SAP Emarsys

    SAP Customer Data Cloud

    Swinkels Homepage website 2

    “Royal Swinkels kan straks een intelligente brouwerij doorgegeven aan de volgende generatie Swinkels Brouwers.”

    Stijn Swinkels, board member bij Royal Swinkels

     

    De klantbelofte van Royal Swinkels

    “Voor elk moment een passend biertje”, dit is de klantbelofte van Royal Swinkels, onder andere bekend van Bavaria, Palm en LaTrappe. Om hiervoor te zorgen, moeten ze de consument beter leren kennen.

     

    Stijn Swinkels, board member bij Royal Swinkels en zevende generatie Swinkels brouwers, vertelt in de onderstaande video over de uitdaging om de klant in de digitale wereld beter te leren kennen. Hij laat zien hoe de Swinkels Family bezig is met een digitale transformatie. Taco Schallenberg, CEO bij Acorel, licht nader toe hoe Acorel met behulp van de Customer Experience suite van SAP (Sales, Service, Marketing en Commerce) Royal Swinkels helpt om de klus te klaren.

     

    Digitaliseren van de klantreis

    Het digitaliseren van de customer journeys van Royal Swinkels was een absolute ‘must’. Dit omdat zij ernaar streven om op elk moment een passend biertje te kunnen schenken. Dat vereist een optimaal klantbeeld, zowel B2B (directe klanten) als B2B2C (consumenten). Hiervoor gebruikt Royal Swinkels de suite van SAP Customer Experience.

     

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels