“Royal Swinkels kan straks een intelligente brouwerij doorgegeven aan de volgende generatie Swinkels Brouwers.”
Stijn Swinkels, board member bij Royal Swinkels
De klantbelofte van Royal Swinkels
“Voor elk moment een passend biertje”, dit is de klantbelofte van Royal Swinkels, onder andere bekend van Bavaria, Palm en LaTrappe. Om hiervoor te zorgen, moeten ze de consument beter leren kennen.
Stijn Swinkels, board member bij Royal Swinkels en zevende generatie Swinkels brouwers, vertelt in de onderstaande video over de uitdaging om de klant in de digitale wereld beter te leren kennen. Hij laat zien hoe de Swinkels Family bezig is met een digitale transformatie. Taco Schallenberg, CEO bij Acorel, licht nader toe hoe Acorel met behulp van de Customer Experience suite van SAP (Sales, Service, Marketing en Commerce) Royal Swinkels helpt om de klus te klaren.
Digitaliseren van de klantreis
Het digitaliseren van de customer journeys van Royal Swinkels was een absolute ‘must’. Dit omdat zij ernaar streven om op elk moment een passend biertje te kunnen schenken. Dat vereist een optimaal klantbeeld, zowel B2B (directe klanten) als B2B2C (consumenten). Hiervoor gebruikt Royal Swinkels de suite van SAP Customer Experience.