ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Cases
  • Digital Marketing
  • GASSAN maakt winkelervaring persoonlijk met SAP

    Klantnaam

    GASSAN Diamonds

    Klant sinds

    2023

    Producten

    SAP Emarsys

    SAP Customer Data Cloud

    Banner gassan diamonds event

    Klanten verwachten een zo persoonlijk en relevant mogelijke customer experience. “Onze ambitie is om de behoeften van de klant te begrijpen nog voordat die zich hier zelf bewust van is”, zegt Debora Huisman-Leeser, Chief Creative Officer van GASSAN Diamonds. GASSAN krijgt daarbij de hulp van SAP Emarsys Customer Engagement.

     

    “Het kopen van een diamant, juweel of horloge is meer dan alleen een aankoop. Het gaat vaak om het vieren van een bijzonder moment, zoals een jubileum, verjaardag of verloving”, zegt Huisman-Leeser. “Het verwachtingspatroon van onze klanten ligt enorm hoog. Daarom is het essentieel om een serviceniveau te bieden waarmee we boven verwachting presteren. Een onvergetelijke ervaring kan alleen met een uitmuntende service op persoonlijk niveau.”

     

     “Onze service stopt echter niet bij dat ene aankoopmoment”, vervolgt de Chief Creative Officer. “Wij willen in de volledige customer journey een gepersonaliseerde ervaring van hoge kwaliteit bieden via al onze kanalen. Dat betekent bijvoorbeeld dat de klant op zelfgekozen momenten relevante inspiraties voor producten of merken ontvangt. Met een omnichannelstrategie en een datagedreven aanpak zorgen we ervoor dat de ervaring op ieder moment in de klantreis uitmuntend is.”

     

    Datagedreven aanpak

    “In ons vak is relevantie net zo belangrijk als inspiratie”, weet ook David Bijlsma, Chief Commercial Officer van GASSAN Diamonds. “Het heeft geen zin om met hagel te schieten met een algemene boodschap voor iedereen. Je moet klanten kennen en begrijpen om de ervaring naar een volgend niveau te kunnen brengen en te kunnen inspelen op individuele behoeften.”

     

    Voor de transitie naar een omnichannel- en een zo persoonlijk mogelijke benadering moest GASSAN de klantgegevens integreren en intelligente tools omarmen. Bijlsma: “Om vanuit marketing een volgende stap te kunnen zetten, hebben we gekozen voor de marketingsoftware van SAP. Hiermee kunnen wij onze klantdata ontsluiten, goede segmenten bouwen en op een intelligente manier onze klant bedienen. Op deze manier leren wij onze klanten beter kennen en kunnen wij verwachtingen beter invullen.”

     

    Verder verrijken

    “Met SAP hebben wij de eerste stappen gezet in het verbeteren van de customer experience. We hebben meer inzicht gekregen in onze data en weten waar inzichten ontbreken”, concludeert de Chief Commercial Officer. “Wij geloven erin om klein te beginnen, hiervan te leren en te optimaliseren om steeds beter te worden. Het is ook belangrijk dat je als organisatie een datagedreven mindset omarmt en anders gaat denken en werken.”

     

    “Door data op het gebied van interesses, voorkeuren en aankoopgedrag verder te verrijken, kunnen we inspiratie nog gerichter en persoonlijker maken”, besluit Huisman-Leeser. “Daarnaast ligt de focus op het GASSAN Membership en het uitbouwen van het programma met privileges. In dit programma leren we onze klanten nog beter kennen, bouwen wij een langdurige relatie met de klant op en stimuleren we herhaalaankopen door relevant te zijn.”

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels