ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Cases
  • Sales Management
  • BOSE verhoogt omzet met heldere aanpak

    Klantnaam

    Bose

    Klant sinds

    2012

    Producten

    SAP Sales & Service Cloud

    Bose Banner

    Meer harmonie in het Europese salesteam met SAP Sales Cloud

    Van home audio-systemen, luidsprekers en hoofdtelefoons tot professionele geluidsinstallaties: audioliefhebbers wereldwijd vertrouwen op Bose als het gaat om innovatieve, hoogwaardige audioapparatuur. Om resellers in Europa beter van dienst te kunnen zijn, had Bose een krachtige, alomvattende oplossing nodig waarmee verkoopmedewerkers makkelijk kunnen samenwerken.

     

    SAP Sales Cloud en Acorel

    Bose koos voor de SAP Sales Cloud oplossing en werkte samen met CX partner Acorel. De krachtige standaardoplossing werd zeer snel en soepel geïmplementeerd. Inmiddels werkt de gereorganiseerde verkoopafdeling in Europa nu samen als een hechte eenheid. SAP Sales Cloud gaf het management een beter zicht op verkoopactiviteiten. Bovendien krijgt Bose elke dag meer inzicht in de individuele klant, waardoor het bedrijf duidelijker kan plannen en meer uit haar verkoopinspanningen haalt.

     

    Doelstellingen

    Bose heeft samen met Acorel een aantal mooie doelen behaald door de implementatie van SAP Sales Cloud:

    • Verkoopmedewerkers zijn nu in staat nauw samen te werken als een eenheid met één sterke oplossing;
    • Beter inzicht in de wensen van de klant;
    • Salesbezoeken worden efficiënter uitgevoerd.

     

    Waarom SAP Sales Cloud?

    Bose heeft om een aantal redenen gekozen voor de CRM oplossing van SAP: SAP Sales Cloud.

    • De SAP Sales Cloud oplossing voldoet aan de behoeften van het Bose Corporations verkoopteam;
    • Standaard, direct te gebruiken oplossing voor retail en klantrelatiebeheer die snel in meerdere landen kan worden ingezet;
    • Solide basis van SAP software al in gebruik bij de klant;
    • Complete integratie van SAP Sales Cloud met bestaande, aanwezige SAP CRM-software mogelijk;
    • Uitstekende, gebruiksvriendelijke interface.

     

    Wat zijn de voordelen voor Bose?

    • Extreem snelle, eenvoudige implementatie met de hulp van Acorel als partner voor Customer Experience;
    • Inzicht in het gehele verkoopproces;
    • Effectieve planning van klantbezoeken dankzij de juiste inzichten;
    • Efficiënte verzameling van informatie doordat de gehele verkoopafdeling dezelfde oplossing gebruikt.
    • Een complete oplossing in plaats van spreadsheets en papieren memo’s;
    • Verbeterd inzicht voor het management op verkoopactiviteiten van de organisatie;
    • Wereldwijde samenwerking met alle gegevens op één plek.

     

    “SAP Sales Cloud helpt ons om efficiënter te verkopen. Onze Europese salesafdeling heeft meer inzicht in de klantbehoeften en in hun eigen inspanningen. Ze plannen bezoeken effectiever in, halen meer uit de gesprekken en kunnen hun resultaten delen. Daardoor opereren ze als een hecht team.”

    Nils Oud, Manager of Business Systems, Europe bij Bose Corporation

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels