ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Cases
  • Sales Management
  • ASICS ondersteunt accountmanagers met SAP Sales Cloud door Acorel

    Klantnaam

    Asics

    Klant sinds

    2020

    Producten

    SAP Sales & Service Cloud

    ASICS hero image 1

    "Het is ons gelukt om samen met de business een nog mooier product met een nog mooiere scope neer te zetten dan we van tevoren hadden bedacht." 

    Igor Filart, Global B2B Solution Delivery Manager bij ASICS 

     

    Eén identiek klantbeeld wereldwijd

    Om wholesale klanten optimaal van dienst te zijn en accountmanagers optimaal te bedienen, streeft ASICS naar één identiek klantbeeld wereldwijd. Voor sales is het cruciaal om een zo volledig mogelijk beeld te hebben van de klant. Zelfs de kleinste details zijn daarbij van belang. Met SAP Sales Cloud streeft het Japanse ASICS naar één identiek klantbeeld wereldwijd. Australië hebben we als eerste regio, op het hoogtepunt van de coronapandemie, online en remote gemigreerd naar deze nieuwe oplossing.

     

    Sportwinkels en e-commerce

    Het Japanse ASICS is een van de grootste producenten van sportartikelen en -accessoires ter wereld. De producten worden onder andere via de bekende sportwinkels op de markt gebracht, maar steeds vaker ook direct via de eigen webshops. Die businesstransformatie vormde enkele jaren geleden de aanleiding voor de implementatie van SAP Fashion Management Solution (FMS). Dit ERP-systeem brengt de wholesale- en e-commercebusiness samen in één bedrijfsvorm. 

     

    Project genomineerd door SAP

    ASICS kreeg, als één van de 20 nominaties voor het digitale SAP event ‘The Best of Customer Success 2020’ in de categorie ‘Customer Excellence’, een eigen plek om hun verhaal te delen. In onderstaande video zie je het gesprek met Paul John Bakker, ASICS Vice President Global Enterprise Solutions en Igor Filart, Global B2B Solution Delivery Manager bij ASICS over hun eerste SAP Sales Cloud project. Acorel verzorgde de implementatie, volledig online en remote, in Australië.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels