ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Cases
  • Sales Management
  • Van transformatie tot optimalisatie bij Agrifirm

    Klantnaam

    Agrifirm

    Klant sinds

    2015

    Producten

    SAP Sales & Service Cloud

    Algemeen hoofdkantoor agrifirm 704x447 1

    "De tools van SAP helpen ons om alles te weten te komen over veehouders. Dat levert een belangrijke bijdrage aan onze ambitie om hun Trusted Advisor te zijn."

    Ron van de Water, Project Manager bij Agrifirm 

     

    Alle informatie op één plek

    Koninklijke Agrifirm Group is een van de grootste producenten van veevoeder in Europa. Met behulp van Acorel hebben zij SAP Sales Cloud geïmplementeerd. Hiermee heeft Agrifirm alle belangrijke informatie van leden, klanten en relaties op één centrale plek in de cloud. Veehouders nemen hun diervoeders vaak af bij meerdere aanbieders en kijken constant welke leverancier voer levert dat het beste rendeert. Ron van de Water, Project Manager bij Agrifirm: ‘Alleen als wij alles weten van veehouders, kunnen we voortdurend de beste producten en diensten positioneren en ons ontwikkelen tot een Trusted Advisor.’ Daarnaast integreert SAP Sales Cloud naadloos met Agrifirm’s bestaande SAP landschap. 

     

    Uitgebreide dienstverlening op afstand

    Agrifirm informeerde bij SAP welke partner in Nederland de meeste concrete ervaring had met SAP Sales Cloud. Van de Water: ‘Dat bleek Acorel te zijn. In korte tijd hebben we met Acorel een platform gecreëerd waarin alle betrokken partijen integraal werken en informatie gemakkelijk delen.’ Maar Acorel is voor Agrifirm meer dan een implementatiepartij. Om het maximale uit het systeem te blijven halen, maakt Agrifirm nu gebruik van Acorel’s Managed Services: uitgebreide dienstverlening op afstand. Dit varieert van service, ondersteuning, onderhoud en beheer tot de optimalisatie van systemen, portals en mobiele applicaties. 

     

    Soepele updates, snelheid en flexibiliteit

    Hank Lucas, Information Manager E-business CRM bij Agrifirm: ‘Als er nieuwe updates zijn dan zoekt Acorel precies uit wat de impact voor ons zal zijn. Hierdoor verlopen updates telkens soepel.’ Ook gaat het starten van nieuwe projecten razendsnel, doordat Acorel zo dicht op de business en techniek zit. Daarnaast is Lucas blij met de flexibiliteit van Acorel: ‘Soms hebben we wat meer mensen en uren nodig, soms wat minder. Ik zit niet vast aan een vast abonnementsbedrag per maand.’

     

    Meer kennis in huis

    Het resultaat mag er zijn. Van de Water: ‘We zien nog volop mogelijkheden om verder uit te breiden in de toekomst.’ Lucas: ‘Acorel heeft ervoor gezorgd dat we veel meer kennis in huis hebben gekregen. Daarnaast hebben ze ons geholpen om het aantal tickets terug te brengen met zo’n 75 tot 80 procent.’

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels