uk

mail      Contact

zoeken

sap small

Tweets

Op weg met de GDPR roadmap

Banner2

Koninklijke Agrifirm Group is één van de grootste producenten van veevoeder en handelaren in meststoffen, gewasbeschermings-middelen en zaden in Europa.

Het salesteam van Agrifirm gebruikt SAP Hybris Cloud for Customer, een CRM-tool van SAP die volledig in de cloud draait. Het onderhoud van die tool wordt op afstand én op locatie verzorgd door de afdeling Remote Services van Acorel.

De Koninklijke Agrifirm Group is een internationale coöperatie met 17.000 Nederlandse leden. Het bedrijf is met ca. 3.400 medewerkers onder andere actief in Nederland, België, Duitsland, Hongarije en Polen. Naast veevoeders, zaden en mest levert de coöperatie toegevoegde waarde aan klanten en coöperatieleden in de vorm van complete kennis van de markt, productontwikkeling en klantgericht advies.

Voor de Universiteit Maastricht (UM) is CRM ontzettend belangrijk. In 2006 implementeerde de UM SAP CRM. Sindsdien zijn de consultants van Acorel betrokken geweest bij verschillende projecten en optimalisaties op dat vlak. De afdeling Remote Services van Acorel zorgt dat het systeem up-to-date blijft. Met regelmatige updates en directe ondersteuning bij problemen zorgt Acorel ervoor dat deze onmisbare oplossing blijft voldoen aan de wensen van de universiteit.

De Universiteit Maastricht (UM), opgericht in 1976, is de jongste, meest zuidelijke en meest internationale universiteit van Nederland. Op dit moment telt de UM ongeveer 17.000 studenten en ruim 4.000 medewerkers. Bijna 45% van de studenten en meer dan 30% van de academische staf aan de UM is afkomstig uit het buitenland.

's-Hertogenbosch 4 april 2016 - 4 april 2006 is een belangrijke datum in de geschiedenis van Acorel.

Taco Schallenberg, Daniël Roest en Robbert van der Ploeg, 3 SAP CRM professionals richtten Acorel B.V. op in 2006. Acorel is in tien jaar uitgegroeid tot een bedrijf waar meer dan 40 collega’s met veel plezier aan het werk zijn in ’s-Hertogenbosch en bij klanten.

Mooier maken
Tien jaar geleden hebben we Acorel opgericht om de klantgerichtheid binnen bedrijven te verbeteren. We waren een echte CRM startup en zijn meegegroeid met alle (digitale) ontwikkelingen op het gebied van Sales, Service en Marketing. In 10 jaar tijd is er enorm veel veranderd in de wijze waarop consumenten en bedrijven kopen. Klantgerichtheid was toen en is nu nog steeds belangrijk, alleen de wijze waarop en de middelen die hiervoor gebruikt worden zijn enorm veranderd.

‘s-Hertogenbosch, 17 februari 2016 – De afdeling Remote Services van Acorel liet in 2015 flinke groeicijfers zien. Het aantal vaste klanten steeg van zes naar twaalf en het aantal fte’s verdriedubbelde.

Die trend zet zich ook dit jaar door; in januari kwamen er weer twee nieuwe klanten bij. Acorel gelooft in de kracht van eersteklas dienstverlening. Daarom biedt de specialist in customer engagement de service nu ook aan voor organisaties bij wie ze de oplossing niet hebben geïmplementeerd.


Lees het Emerce nieuwsbericht
...