Het wordt steeds belangrijker voor organisaties om met behulp van digital marketing op ieder moment te voldoen aan de verwachtingen van de klant. Met marketing automation automatiseer je marketingprocessen, wat een aantoonbaar effect heeft op de bedrijfsresultaten. Marketing is hierdoor beter in staat om conversies te verbeteren door via het juiste kanaal de juiste boodschap bij klanten of prospects onder de aandacht te brengen.
Marketing automation is veel meer dan het versturen van een nieuwsbrief. Alles draait om het opbouwen van contact op het moment dat het ertoe doet. Hoe persoonlijker je dat doet, via het kanaal van voorkeur (omni-channel), hoe beter de resultaten: hogere conversies, meer digitaal verkeer, betere leadgeneratie of hogere online omzet doordat klanten vaker of meer bestellen.
SAP Emarsys helpt organisaties om digitale interacties met klanten naar een hoger niveau te tillen. Dankzij ingebouwde intelligentie en voorgedefinieerde tactieken zet je snel en eenvoudig campagnes op die zorgen voor impact. SAP Emarsys klinkt misschien nog nieuw, maar heeft inmiddels een stevige track-record opgebouwd en is onderdeel van de SAP Customer Experience suite.