In het afgelopen decennium zijn klantverwachtingen drastisch veranderd. Klanten willen snelle, persoonlijke en consistente ervaringen – altijd en overal. Ze verwachten dat merken hun behoeften begrijpen nog vóórdat ze die zelf uitspreken. Om daaraan te voldoen, stappen organisaties over op een nieuw tijdperk van klantbeleving, gedreven door data, geïntegreerde processen en steeds vaker door AI.
Artificial Intelligence verandert de manier waarop bedrijven met hun klanten omgaan. Van hypergepersonaliseerde marketingcampagnes en voorspellende verkoopinzichten tot intelligente service-interacties en naadloze commerce journeys – AI maakt het mogelijk om CX op schaal naar een hoger niveau te tillen. Maar om het volledige potentieel te benutten, moeten data verbonden zijn, systemen geïntegreerd werken en teams in staat zijn om te handelen.
Om CX-experts en hun teams hierin te ondersteunen, organiseert SAP op 3 juni de Innovation Day for CX op Circuit Zandvoort. Dit eendaagse event is bedoeld om je te inspireren, informeren en te voorzien van de tools en inzichten die je nodig hebt om jouw business te laten groeien met slimme, AI-gedreven klantbeleving.