ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Events
  • Self-Service
  • Hoe integreer je Business & IT voor succesvolle digitalisering van je dienstverlening?

    Wanneer

    28 september 2021

    ,
    Locatie

    Webinar

    Steeds meer bedrijven erkenden het belang van het ontwikkelen van hun serviceorganisatie als strategisch onderscheidend vermogen. Ze wilden hun kansen in de servicebusiness optimaal benutten. IT speelde daarin vaak een cruciale rol. Het aanschaffen en implementeren van een IT-oplossing was slechts één onderdeel van dit ontwikkeltraject; ook organisatieverandering verdiende serieuze aandacht.

     

    In het webinar bespraken we hoe je maximaal resultaat behaalt uit een digitale servicetransformatie, bekeken vanuit twee perspectieven: business en IT. Daarbij gingen we in op actuele trends en ontwikkelingen in de servicemarkt, én deelden we lessen uit de praktijk.

     

    De volgende vragen stonden centraal:

     

    • Welke businesskansen zagen servicegerichte bedrijven? Wat vroegen hun klanten? En wat waren hun grootste uitdagingen?
    • Hoe begeleid je een servicetransformatie? Hoe betrek je zowel medewerkers als klanten bij deze verandering?
    • Wat was de rol en impact van IT? Hoe haal je voordeel uit IT-oplossingen? En wat zijn de best practices binnen service management?

     

    Annick Perry van Noventum gaf vanuit haar praktijkervaring inzicht in digitale servicetransformaties. Jaap van Maren van Weir Minerals, klant van Noventum, deelde hoe zijn organisatie met servicetransformatie omging en welke uitdagingen zij daarbij tegenkwamen.

     

    Gert-Jan Stolmeijer, SAP-expert bij Acorel, bracht zijn kennis in over het servicedomein. Nick Schuurman van Distrimex gaf toelichting op trends in de servicemarkt die impact hadden op hun businessmodel en benadrukte de belangrijke rol van IT.

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels