ENG
ENG
ENG

    Onze visie

    Acorel is expert op het gebied van customer experience, employee experience en CX in B2B.

    Onze visie

    Uitdagingen E-commerce

    Uitdagingen Digital Marketing

    Uitdagingen Self-Service

    Uitdagingen Sales

    Uitdagingen Extensibility

    Uitdagingen Orchestration & Integration

    Uitdagingen Verhogen van de online conversie en verkoop

    Uitdagingen Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop

    Uitdagingen De composable vervolgstap maken in e-commerce

    Uitdagingen Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?

    Uitdagingen Verlagen van de customer churn

    Uitdagingen Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?

    Uitdagingen De werkdruk verlagen voor het customer service team

    Uitdagingen Efficiënt onboarden van nieuwe klanten

    Uitdagingen Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren

    Uitdagingen Meer inzicht krijgen in de sales funnel

    Uitdagingen Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing

    Uitdagingen Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last

    Uitdagingen Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren

    Uitdagingen Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades

    Uitdagingen Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen

    Uitdagingen Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur

    Uitdagingen Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap

    Uitdagingen Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen

    Alle uitdagingen
    Customer Experience
    Employee Experience
    CX in B2B
  • E-commerce
  • Verhogen van de online conversie en verkoop
    Challenge
  • E-commerce
  • Tonen van klantspecieke prijzen in de webshop
    Challenge
  • E-commerce
  • De composable vervolgstap maken in e-commerce
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe creëer je meer en beter gekwalificeerde leads?
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Verlagen van de customer churn
    Challenge
  • Digital Marketing
  • Hoe personaliseer je over verschillende kanalen?
    Challenge
  • Self-Service
  • De werkdruk verlagen voor het customer service team
    Challenge
  • Self-Service
  • Efficiënt onboarden van nieuwe klanten
    Challenge
  • Self-Service
  • Inzicht krijgen in de status van orders, leveringen, facturen en retouren
    Challenge
  • Sales Management
  • Meer inzicht krijgen in de sales funnel
    Challenge
  • Sales Management
  • Verbeteren van de samenwerking tussen sales en marketing
    Challenge
  • Sales Management
  • Klantbeeld verrijken zonder enorme administratieve last
    Challenge
  • Extensibility
  • Flexibel en snel specifieke business requirements implementeren
    Challenge
  • Extensibility
  • Specifieke aanpassingen doorvoeren zonder impact op toekomstige upgrades
    Challenge
  • Extensibility
  • Innovatieve AI-toepassingen introduceren voor bestaande CX oplossingen
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Vermijden van een ‘spaghetti’ integratie-architectuur
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale waarheid creëren binnen een gefragmenteerd IT-landschap
    Challenge
  • Orchestration & Integration
  • Centrale service voor de berekening van klantspecifieke prijzen
    Challenge
    Organisatie
    Ecosysteem
    Technologieën
  • Events
  • Digital Marketing
  • Orchestration & Integration
  • Customer Data Experience @ Gassan Diamonds

    Wanneer

    20 september 2023

    ,
    Locatie

    Amsterdam

    Op woensdag 20 september 2023 vond het exclusieve CX-event “Customer Data Experience” plaats bij Gassan Diamonds in Amsterdam. Tijdens deze bijzondere dag stonden de kracht van klantdata en inspirerende klantbelevingen centraal, met bijdragen van Gassan Diamonds, Air Miles, SAP en Acorel. De dag werd afgesloten met de betoverende “Diamond Experience Tour”.

     

    Gassan Diamonds gaf een inkijkje in hoe zij hun klantgerichtheid doorvertaald hebben van offline naar online. Hun verhaal over het overtreffen van klantverwachtingen en het behouden van loyale klanten illustreerde hoe vakmanschap en klantdata hand in hand kunnen gaan.

     

    Air Miles deelde hun ervaringen met klantdata vanuit hun rol als toonaangevend loyaliteitsprogramma voor onder andere Shell, Praxis en Albert Heijn. Ze lieten zien hoe datagedreven inzichten bijdragen aan het bouwen van duurzame klantrelaties.

     

    SAP en Acorel gaven verdieping door hun visie op SAP Customer Data Management te presenteren. Daarbij werd ingegaan op actuele ontwikkelingen in de CX-markt en hoe oplossingen als SAP Customer Data Cloud en SAP Customer Data Platform hier een passend antwoord op bieden.

     

    Naast het inhoudelijke programma genoten de deelnemers van de “Diamond Experience Tour”: een exclusieve rondleiding achter de schermen bij Gassan Diamonds, waarin de pracht van diamanten en het ambacht van sieraden maken centraal stonden.

     

    “Customer Data Experience” was een inspirerende dag vol inzichten, ontmoetingen en luxe beleving – een waardevolle gelegenheid voor iedereen die zich bezighoudt met customer experience en klantdata.

     

     

    Meer weten? Neem contact op met Luuk!

    • Plan een 20 minuten introductie meeting
    • Krijg direct inzicht in de mogelijkheden op het gebied van klantbeleving
    • Vraag een demo aan
    Neem contact op
    Luuk Giebels